امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 271291 |
تاریخ انتشار : 22 فروردین 1398 - 2:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: واکنش منفی و سرد مقامات سیاسی اروپا، ژاپن، روسیه، چین و بقیه کشورها و شخصیت‌های سیاسی و غیرسیاسی نسبت به این اقدام آمریکا به خوبی نشان می‌دهد که جامعه جهانی دریافته که ایران کشوری بزرگ، مستقل، مقتدر، مقاوم و حامی مستضعفان و نیازمندان […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: واکنش منفی و سرد مقامات سیاسی اروپا، ژاپن، روسیه، چین و بقیه کشورها و شخصیت‌های سیاسی و غیرسیاسی نسبت به این اقدام آمریکا به خوبی نشان می‌دهد که جامعه جهانی دریافته که ایران کشوری بزرگ، مستقل، مقتدر، مقاوم و حامی مستضعفان و نیازمندان جهان است.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با صلح خبر اقدام ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد به دلیل شکست سیاست‌های خصمانه و ضدمردمی رییس‌جمهور آمریکا و سیاستمداران رژیم صهیونیستی به ویژه برای تغییر حکومت در ایران و به زانو درآمدن جمهوری اسلامی در پی  تشدید تحریم‌های اقتصادی همه جانبه، از خود بی‌خود شده و دست به چنین اقدام نابخردانه و خطرناکی زده‌اند. قرار دادن نام مردمی‌ترین نیروی نظامی ایران در لیست گروه‌های تروریستی به خوبی نشان از عمق استیصال و عصبانیت سیاستمداران ماجراجو و احمق آمریکایی و صهیونیستی که مورد حمایت برخی همپیمانانِ عرب آنها هم قرار گرفته است، دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: قرار دادن فشارهای نظامی در کنار فشارهای اقتصادی که به تروریسم اقتصادی منجر شده است فرصتی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد به نحوی که اختلافات و نزاع‌های جریان‌ها، گروه‌ها و شخصیت‌های  سیاسی از لحظه اعلام خبر قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به اتحاد، انسجام و وحدت مبدل شد و به امید خدا این اتحاد و همدلی را به رونق و رشد اقتصادی مبدل خواهیم کرد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: واکنش منفی و سرد مقامات سیاسی اروپا، ژاپن، روسیه، چین و بقیه کشورها و شخصیتهای سیاسی و غیرسیاسی نسبت به این اقدام آمریکا به خوبی نشان می‌دهد که جامعه جهانی دریافته که ایران کشوری بزرگ، مستقل، مقتدر، مقاوم و حامی مستضعفان و نیازمندان جهان است.

سبحانی‌فر هشدار داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار سیاستمداران و دیپلمات‌های خود به دقت رفتار آمریکایی‌ها در غرب خاورمیانه را زیر نظر گرفته و در صورت مشاهده هر گونه رفتار نابخردانه و تحریک‌آمیزی پاسخ دندان‌شکنی به آنها خواهند داد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید