امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 7 ذو القعدة 1445 | 2024-05-14
کد خبر: 318789 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1398 - 0:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر نیم فصل دوم لیگ عالی فوتسال از پنجشنبه نهم آبان برگزار می شود که در مهمترین آن گیتی پسند اصفهان به مصاف هایپر شاهین شهر می رود، این در حالی است که احتمال لغو یک بازی هم می رود. به گزارش صلح خبر، پس از برگزاری بازی های هفته […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

نیم فصل دوم لیگ عالی فوتسال از پنجشنبه نهم آبان برگزار می شود که در مهمترین آن گیتی پسند اصفهان به مصاف هایپر شاهین شهر می رود، این در حالی است که احتمال لغو یک بازی هم می رود.

به گزارش صلح خبر، پس از برگزاری بازی های هفته سیزدهم لیگ عالی در ۲۷ شهریور ماه تعطیلات نیم فصل لیگ عالی فوتسال تا ۹ آبان ادامه داشت و این بازی ها در هفته چهاردهم از امروز پیگیری می‌شود. این در حالی است که تیم‌های شاخص با برگزاری اردوهای تدارکاتی، برگزاری تمرینات منسجم و جذب بازیکنان جدید در صدد نمایشی بهتر در نیم فصل دوم هستند. در این میان وضعیت مبهم ارژن شیراز احتمال دارد تعداد تیم های لیگ عالی را به عدد ۱۳ برساند. مشکلات مالی در این تیم به حدی رسیده که مالک باشگاه اعلام کرده قصد ادامه تیمداری ندارد با این حال پس از صحبتهای رئیس هیات فوتبال فارس، فعلا این تیم به حضورش در لیگ عالی ادامه می‌دهد اما واقعا مشخص نیست این حضور از همین هفته منتفی شود یا نه؟

هایپر شاهین شهر- گیتی پسند اصفهان
مهمترین بازی این هفته داربی اصفهان است که طی آن گیتی پسند با هایپر شاهین شهر روبرو می شود. گیتی پسند که در نیم فصل اول به دلیل تعدد محروم و مصدوم در هیچ هفته ای با تیم کامل خود به میدان نرفت با جذب اصغر حسن زاده، پایان مصدومیت مهران عالیقدر و حضور دروازه‌بان برزیلی در قفس توری خود مصمم است تا نیم فصل دوم پرقدرتی را داشته باشد. در سمت مقابل، هایپر شاهین شهر تنها مهرداد جابری را جذب کرده و البته در نگه داشتن سعید افشار بازیکن کلیدی خود هم موفق عمل کرد و با بازگشت این بازیکن سودای کسب سهمیه پلی آف را دارد.

مس سونگون- اهورا بهبهان
قهرمان نیم فصل اول لیگ عالی با توجه به برگزاری ۴ بازی عقب افتاده، در تعطیلات نسبت به سایر تیم ها کمتر استراحت کرده اما شاید همین در جریان بازی بودن باعث شود آمادگی این تیم بیشتر از بقیه تیم‌ها باشد. شاگردان علی افضل در شرایطی از اهورای بهبهان پذیرایی می کنند که شنیده می شود حریف آنها قصد دارد ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال خود را به میدان بفرستد.

سن ایچ ساوه- شهروند ساری
یکی از دیدارهای مهیج این هفته تقابل جواد اصغری مقدم با تیم استان خود است. سن ایچ که با جذب مصطفی نظری مجهزتر و ممصم‌تر از نیم فصل اول وارد رقابت‌ها خواهد شد برای رسیدن به پیروزی در خانه خود باید با برنامه و با حوصله عمل کند. شهروند ساری که پس از شروع بد رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرد در این بازی رضا لک را به دلیل محرومیت ندارد و مربی شهروندی‌ها باید از روی سکوها تیمش را در این بازی دشوار هدایت کند.

برنامه سایر بازی ها به شرح زیر است:
محمدسیما قم – مقاومت شهرداری البرز
فرش آرا مشهد – ستارگان ورامین
آذرخش بندرعباس – ارژن شیراز
حفاری خوزستان– شاهین کرمانشاه

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید