امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 199347 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1396 - 10:02 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح خبر وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «کابوس تلخ» قرار است به زودی در پردیس تئاتر تهران روی صحنه برود و ما به همراه عوامل این نمایش این روزها مشغول انجام تمرینات نهایی این اثر نمایشی هستیم. من اطمینان دارم عموم مردم از این نمایش استقبال خواهند کرد چرا […]

به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح خبر

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «کابوس تلخ» قرار است به زودی در پردیس تئاتر تهران روی صحنه برود و ما به همراه عوامل این نمایش این روزها مشغول انجام تمرینات نهایی این اثر نمایشی هستیم. من اطمینان دارم عموم مردم از این نمایش استقبال خواهند کرد چرا که «کابوس تلخ» اثری برگرفته از واقعیات اجتماعی است که در بازه های زمانی مختلف مردم شریف ما را با خود درگیر کرده است.

این کارگردان ادامه داد: مهدی امینی خواه، امید زندگانی و پونه عبیسی جزو بازیگران اصلی این اثر نمایشی هستند و قرار است به زودی تعدادی بازیگر مطرح دیگر به این نمایش اضافه شوند اما از آنجا که این افراد نقش های کوتاه تری دارند قطعاً در روند اجرا و تمرینات ما تداخلی ایجاد نخواهد شد؛ همچنین طراح حرکات فرم این روزها با گروه خود مشغول انجام تمرین است چرا که بخش عمده ای از این نمایش به حرکات فرمیک احتیاج دارد.

غنی در رابطه با داستان این نمایش گفت: تمام تلاش ما بر این بوده که به مخاطبان خود بگوییم شیطان همه جا هست و باعث اتفاقات شر می شود، نمایش «کابوس تلخ» در مورد دزدیده شدن یک دختر است که با زجرهای فراوان در برزخ قرار می گیرد و یک مأمور نیروی انتظامی سعی بر نجات دختر دارد که در نهایت شهید می شود؛ وی بعد از شهادت با همسر و یکی از دوستان صمیمی اش در عالم رویا درد و دل هایی می کند و خانواده و دوستان او سوگوارش هستند.

وی در خاتمه افزود: همچنین بخش عمده ای از این نمایش به موضوع بسیار مهم اپیدمی شده قتل های زنجیره ای کودکان از جمله: اهورا، بنیتا، آتنا و… اختصاص دارد و چرایی چنین اتفاقات و پدیده های شومی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

کارگردان نمایش «کابوس تلخ» در خاتمه این گفتگو خاطرنشان کرد: بنده معتقد هستم پرداختن به چنین موضوعاتی باید در اولویت کارگردانان در سینما، تلویزیون و تئاتر قرار بگیرد چرا که با انجام کارهای فرهنگی و هنری می توان جامعه را از بسیاری مسائل آگاه کرد و در رابطه با موضوعات و معضلات مختلف اجتماعی با مردم سخن گفت.

Let’s block ads! (Why?)

سینماپرس

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران صلح خبر

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید