امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 120606 |
تاریخ انتشار : 19 آبان 1395 - 14:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ از صادقی و بیک‌زاده تا مسلمان و حالا آندو؛ بازیکنانی که رفته‌رفته از تیم ملی کنار گذاشته شدند او بعد از جام ملت‌ها به قولی که داده بود عمل کرد و نسلی از فوتبالیست‌ها را کنار گذاشت و حالا هم به نظر می‌رسد به مرحله اصلی جوانگرایی‌‌اش نزدیک می‌شود. […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

از صادقی و بیک‌زاده تا مسلمان و حالا آندو؛ بازیکنانی که رفته‌رفته از تیم ملی کنار گذاشته شدند

او بعد از جام ملت‌ها به قولی که داده بود عمل کرد و نسلی از فوتبالیست‌ها را کنار گذاشت و حالا هم به نظر می‌رسد به مرحله اصلی جوانگرایی‌‌اش نزدیک می‌شود. خط خوردن آندو یکی از این نشانه‌‌هاست که ثابت می‌کند بازیکنان باتجربه دیگر هم در معرض خطر هستند. در زیر به بررسی جدایی چند بازیکن از تیم ملی در سال‌های اخیر می‌پردازیم.

امیرحسین صادقی‌؛ او جزو بازیکنانی بود که در برهه‌های مختلف به تیم ملی دعوت می‌شد. در جام جهانی‌ فیکس ایران بود و جام ملت‌ها هم کنار تیم ملی بود ولی رفته‌رفته از تیم ملی کنار گذاشته شد. با این حال امیرحسین هنوز هم از کی‌روش تعریف می‌کند.

هاشم بیک‌زاده؛ او قبل از جام جهانی‌ و جام ملت‌ها مصدوم شد و بازی نکرد. بعد از جام ملت‌ها هاشم هم به مرور قربانی جوان‌گرایی تیم ملی شد. بیک‌‌زاده در روزهای درخشش در ذوب‌آهن دعوت شد ولی باز هم آسیب دید و پس از آن دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

خسرو حیدری؛ او در بازی‌های مرحله اول مقدماتی کنار تیم ملی بود ولی با شروع مرحله نهایی آرام‌آرام از تیم ملی کنار رفت و در حال حاضر همه تا حدودی مطمئن هستند که او جایی در تیم کی‌روش در آینده ندارد.

محسن مسلمان؛ او بازیکن کی‌روش‌پسند بود، همیشه هم در اردوی تیم ملی دعوت می‌شد. در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی‌ ۲۰۱۴ کنار تیم ملی بود ولی ناگهان کنار گذاشته شد و کسی دلیلش را نفهمید. هنوز هم خیلی‌ها می‌گویند حتماً اتفاقی افتاده که مسلمان از تیم ملی دور شده است.

پیام صادقیان؛ قبل از جام جهانی‌ برزیل در اردوهای ایران، تیم ملی را همراهی می‌کرد ولی کی‌روش او را خط زد. در واقع آرام‌آرام از تیم ملی کنار گذاشته و بعدها معلوم شد چرا کارلوس او را نگه نداشته است. مسیری که بعدها پیام رفت گویای پیش‌بینی فوق‌‌العاده کی‌روش بود.

دانیال داوری؛ عمر او در تیم ملی بسیار کوتاه بود. دیر آمد، زود هم رفت. قبل از جام جهانی‌ برزیل به تیم ملی اضافه شد. در جام جهانی‌ گلر سوم ایران بود و در اولین اردوی ایران برای جام ملت‌ها دعوت شد اما به خاطر تولد پسرش نتوانست در آن اردو حاضر شود و بعد دیگر هیچ‌گاه دعوت نشد.

و حالا آندو و حقیقی؛ درباره این دو بازیکن هم گفته می‌شود کی‌روش چنین نقشه‌ای را عملی کرده است. او هر دو بازیکن را که در جام جهانی‌ و جام ملت‌ها فیکس بودند، ابتدا روی نیمکت نشاند و سپس هر دو آن‌ها را از تیم ملی خط زد. آیا سرنوشت بازیکنان فوق در انتظار آندو و حقیقی است؟

41503

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید