امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 228929 |
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1397 - 19:26 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر توسعه نذر حجاب با هدف گسترش فرهنگ نذر و حمایت وزیر کشور از طراحی و تولید انبوه لباس ایرانی- اسلامی از جمله خبرهای مد و لباسی امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه هستند. به گزارش صلح خبر، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

توسعه نذر حجاب با هدف گسترش فرهنگ نذر و حمایت وزیر کشور از طراحی و تولید انبوه لباس ایرانی- اسلامی از جمله خبرهای مد و لباسی امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه هستند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در پی ارائه گزارش دبیر کارگروه مد و لباس از عملکرد چند ساله اخیر این حوزه در جلسه شورای اجتماعی کشور و اعلام برخی موانع و مشکلات پیش رو، وزیر کشور حمایت خود را از این حوزه اعلام کرد.

در این جلسه و پس از استماع گزارش دستگاه ها و بخش‌های مختلف و بویژه گزارش عملکرد کارگروه و توضیح پیشرفت‌های حاصله و وجود ظرفیت‌های گسترده، وزیر کشور و ریاست شورای اجتماعی کشور در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران این حوزه بر ضرورت حمایت از فعالان مد و لباس و دعوت اتحادیه‌ها و تشکل ها در برنامه ریزی‌های ملی و هم چنین کمک به کاربردی سازی و تولید انبوه پوشاک ایرانی ـ اسلامی تاکید و حمایت خود را از فعالیت‌های جاری اعلام کرد.

مقرر شد طرح‌های اجرایی متناسب از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس به این شورا ارائه شود.

توسعه (نذر حجاب) توسط ۱۰۰ مرکز عرضه در سراسر کشور

لباس طرح فردوس (نذر حجاب) با هدف توسعه فرهنگ نذر و عرضه محصولات عفاف و حجاب در سراسر کشور در حال اجرا است. این طرح از سوی بخش خصوصی و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس، اجرا و در نمایشگاه قرآن سال گذشته رونمایی و افتتاح شد.

در این طرح متقاضیان با مراجعه به مراکز عرضه می‌توانند با ارائه چادر مصرفی خود و با پرداخت قیمت تمام شده یک قواره چادر و یا یک طرح چادر آماده و با کیفیت دریافت کنند.

با توجه به توسعه این فعالیت، استقبال گسترده‌ای از سوی مصرف کنندگان صورت گرفته و بر اساس برآوردها تاکنون بیش از یکصد هزار چادر مشکی از این طریق در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید