امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 237666 |
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1397 - 20:25 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دیدار برابر تراکتورسازی در هفته سوم رقابتهای لیگ عالی آماده می کند، عصر امروز چهارشنبه تمریناتش را در زمین صنایع دفاع پیگیری کرد. * قرار بود تمرین از ساعت ۱۹ برگزار شود که به دلیل برگزاری […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دیدار برابر تراکتورسازی در هفته سوم رقابتهای لیگ عالی آماده می کند، عصر امروز چهارشنبه تمریناتش را در زمین صنایع دفاع پیگیری کرد.

* قرار بود تمرین از ساعت ۱۹ برگزار شود که به دلیل برگزاری جلسه فنی ۱۵ دقیقه با تاخیر آغاز شد.

* الحاجی گرو که عصر امروز قرارداد خود را با آبی پوشان به ثبت رسانده بود در تمرینات گروهی حاضر شد و با سایر بازیکنان تمرین کرد.

* سرمربی استقلال قبل از آغاز تمرین دقایقی با الحاجی گرو به طور اختصاصی صحبت کرد.

* حدود ۲۰ هوادار در مجموعه ورزشی صنایع دفاع حضورداشتند و تمرین مورد علاقه شان را از نزدیک تماشا کردند.

* شفر لحظاتی قبل از شروع تمرین با بازیکنان صحبت کرد و سپس کارهای تمرینی را به کولی دستیارش سپرد.

* روزبه چشمی به طور انفرادی و زیر نظر دکتر ستوده تمرینات اختصاصی انجام داد.

* مارک نیومایر که از آمادگی کاملی برخوردار است و تمرینات خوبی را انجام می داد بارها از سوی سرمربی استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* سیدحسن حسینی و سیدمهدی رحمتی  زیر نظر نامداری تمرینات ویژه ای را انجام دادند.

* دقایقی از تمرین نگذشته بود که بازیکنان شروع به دست زدن کردند و کولی دستیار شفر حرکات موزونی را در زمین انجام داد که مورد تشویق بازیکنان استقلال قرار گرفت.

*وینفرد شفر که در آن لحظه مشغول مصاحبه با خبرنگاران بود  برای لحظاتی صحبت هایش را قطع کرد و گفت این شادابی از بازیکنان و مربی نشان دهنده آن است که استقلال روزهای خوبی در پیش دارد و به آینده این تیم امیدوار است.

* بازیکنان پس از گرم کردن بدنهای خود زیر نظر بیژن طاهری در گروه های شش نفره به بازی آقاوسط پرداختند و سپس به انجام کارهای ترکیبی و ارسال توپ از جناحین پرداختند. با توجه به اینکه اصحاب رسانه می توانستند تنها ۲۰ دقیقه تمرین را از نزدیک تماشا کنند بنابراین با دستور سرمربی استقلال، اصحاب رسانه محل تمرین را ترک کردند اما محور تمرینات استقلال بر اساس دیدار روز جمعه برابر تراکتورسازی خواهد بود و شفر می خواهد در یک فوتبال درون تیمی نفرات اصلی خود را در یک تیم قرار داده تا نکات فنی را به آنان گوشزد کند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه و از ساعت 20:30 دقیقه از هفته سوم لیگ هجدهم در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

کد خبر 4369817

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید