امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 111803 |
تاریخ انتشار : 30 شهریور 1395 - 10:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ از آسمان تا زمین؛ عملکرد وارونه خط حمله برانکو در فصل جدید به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انگار قرار نیست هیچوقت حمله و دروازه پرسپولیس همزمان در بهترین حالت باشند. امسال هم این مشکل به وضوح در این تیم دیده می شود. فصل قبل خط حمله طوفانی برانکو باعث شد […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

از آسمان تا زمین؛ عملکرد وارونه خط حمله برانکو در فصل جدید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انگار قرار نیست هیچوقت حمله و دروازه پرسپولیس همزمان در بهترین حالت باشند. امسال هم این مشکل به وضوح در این تیم دیده می شود. فصل قبل خط حمله طوفانی برانکو باعث شد که با وجود ضعیف ترین شروع تاریخ، به او فرصت دهند و اعتماد کنند. اعتمادی که جواب هم داد. پرسپولیس فصل قبل در 6 بازی اول خودش 9 گل زد. اما این فصل اصلا خبری از این آمار نبوده است. تیم برانکو در 6 بازی اول خودش در این فصل فقط 4 گل زده است. یعنی تقریبا نصف آمار فصل قبل. مهدی طارمی نقش زیادی در آمار خوب فصل گذشته تیمش داشت. با اینکه هفته اول را به دلیل محرومیت از دست داده بود، اما تا هفته ششم، 5 گل از 9 گل تیمش را زده بود. یک گل آن هم در هفته چهارم که تازه اولین تجربه فیکس طارمی بود، تنها دستاورد این فصل او بوده است. البته به این آمار کلی موقعیت از دست رفته دیگر هم اضافه کنید. موقعیت هایی است که دو فصل است گاهی وقت ها خیلی طرفداران پرسپولیس را آزار می دهد.

برعکس خط حمله، این فصل پرسپولیس عملکرد خوبش را در خط دفاع و دروازه شروع کرده است. 5 کلین شیت در 6 بازی حاصل عملکرد فوق العاده علیرضا بیرانوند بوده است. دروازه بانی که همان روزهای اول فصل نقل و انتقالات به جمع قرمزها پیوست و خیاب آنها را حداقل از نظر دروازه بان راحت کرد. البته که زوج انصاری و سید جلال هم در کنار هوشیاری بالای ماهینی در کارهای دفاعی، کمک زیادی برای ثبت آمار بوده است. پرسپولیس این فصل خیلی سخت گل می خورد و البته خیلی سخت هم گل می زند. مشکلی که هنوز برای آنها دردسرساز نشده است. چرا که با همین یک گل خورده در بالای جدول حضور دارند. اما اگر برانکو فکری به حال وضعیت خط حمله تیمش نکند، بیرانوند و خط دفاعی شاید همیشه هم انقدر کم اشتباه و مستحکم نباشند.

41257

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید