امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 239515 |
تاریخ انتشار : 09 شهریور 1397 - 22:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر ابراهیم مهربان در گفت و گو با خبرنگار صلح خبر، در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) در اراک، اظهار داشت: اگر قرار است در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ و سایر رقابت های جهانی خوش بدرخشیم، نگاهمان از هم اکنون باید به کشتی‌ […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

ابراهیم مهربان در گفت و گو با خبرنگار صلح خبر، در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) در اراک، اظهار داشت: اگر قرار است در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ و سایر رقابت های جهانی خوش بدرخشیم، نگاهمان از هم اکنون باید به کشتی‌ گیران نوجوان و سرمایه گذاری روی رده های پایه باشد و فدراسیون کشتی در این زمینه برنامه هایی را در دستور کار دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور افزود: نفرات عالی رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) از سوی کادر فنی مسابقات مورد پیگیری قرار می گیرند تا بتوانند با تمرین های مستمر و شرکت در اردوهای مختلف، پشتوانه قوی برای کشتی ایران باشند.

فدراسیون کشتی در برنامه های اخیر خود به دنبال پشتوانه سازی است تا بتواند در میادین جهانی بدرخشد و با برنامه ریزی صحیح از رده های پایه می توانیم بزرگان کشتی آینده کشور را بسازیممهربان خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی در برنامه های اخیر خود به دنبال پشتوانه سازی است تا بتواند در میادین المپیک و جهانی صاحب نام باشد و با برنامه ریزی صحیح، از همین کشتی گیران نوجوان که امروز شاهد هنرنمایی آنها هستیم، می توانیم بزرگان کشتی فردا و آینده ایران اسلامی را بسازیم.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقات به سبک جدید یعنی تیم به تیم  موجب می‌شود که کشتی‌ گیران علاوه بر داشتن انگیزه برای رقابت انفرادی، در قالب تیمی هم برای قهرمانی تلاش کند که این مساله می‌تواند در کشف و پرورش استعدادها و توانمندسازی کشتی‌گیران بسیار مفید و موثر باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور خاطرنشان کرد: استان مرکزی با میزبانی خوب رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره)، نشان داد که می‌تواند میزبان برگزاری مسابقات بزرگ‌ تر کشتی همچون جام تختی باشد.

کد خبر 4390214

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید