امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 489554 |
تاریخ انتشار : 09 آذر 1401 - 15:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ارتقای ورزش در استان بزرگ خوزستان از اولویت‌های مجموعه دولت انقلابی است. آقارضا فتوحی در آیین تجلیل از قهرمانان مدال‌آور خوزستانی در مسابقات جهانی و آسیایی که امروز ۹ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در جامعه خوزستان که باید مورد توجه قرار […]

صلح خبر/خوزستان معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ارتقای ورزش در استان بزرگ خوزستان از اولویت‌های مجموعه دولت انقلابی است.

آقارضا فتوحی در آیین تجلیل از قهرمانان مدال‌آور خوزستانی در مسابقات جهانی و آسیایی که امروز ۹ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در جامعه خوزستان که باید مورد توجه قرار بگیرد موضوع دانش و حفظ سرمایه‌های جوان انسانی است. در دنیای امروز مزیت‌های رقابتی وجود دارد که در بخش‌های مختلف از جمله تکنولوژی‌های روز دنیا و ورزش شاهد آن هستیم و ورزشکاران ما با کسب رتبه‌های برتر خود را در آسیا و جهان ثابت کردند.

به گزارش صلح خبر، وی ادامه داد: همه ما باید در تمام حوزه‌ها از جمله ورزش تلاش کنیم و تلاش‌مان باید بر اساس دانامحوری باشد. از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همکاران وی و نیز کسانی که در بخش ورزش و جوانان آگاهی دارند می‌خواهم برنامه جامعی برای ورزش خوزستان بنویسند و بر اساس برنامه پیش بروند زیرا پیروزی و موفقیت بر اساس برنامه‌ها و اهداف به دست می‌آید و ما هم باید این مهم را در دستور کار قرار دهیم و  باید توانایی که استعدادهایمان دارند را بر اساس برنامه‌ریزی و دانامحوری مدنظر قرار دهیم.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: توسعه ورزش و هماهنگی‌های مختلف در سطح دستگاه‌های اجرایی باید مدنظر قرار بگیرد، یعنی تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان کمک کنند تا نشاط جامعه بیشتر شود.

وی افزود: همچنین شرکت‌های دولتی موظف هستند که همراهی مطلق در این زمینه داشته باشند و این همراهی مطلق مطالبه‌گری جامعه ورزش را نیز بر اساس موازین قانونی می‌خواهد. شرکت‌های استان باید در تمام رشته‌های ورزشی حامی باشند. خوزستان به عنوان پایتخت اقتصادی کشور محسوب می‌شود و شرکت‌ها باید از ورزش حمایت کنند.

فتوحی تأکید کرد: باید به ارتقاء سطح ورزش حرفه‌ای در خوزستان توجه شود و این یک ضرورت است و بخشی از این کار باید اقتصادی باشد تا انگیزه ایجاد کند و نیز بحث مشارکت را بیشتر کنیم. در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم و من به عنوان متولی اقتصادی در استان در خدمت تک تک اعضای جامعه ورزش خوزستان و حامی این جامعه هستم.

وی بیان کرد: تشکل‌های غیردولتی ورزشی باید در بحث مطالبه‌گری و حرفه‌ای نمودن برخی رشته‌های ورزشی حضور فعال داشته باشند. در این زمینه باید از همراهی دستگاه‌های اجرایی جهت واگذاری بخشی از منابع و امکانات‌شان برای استفاده ورزشکاران استان بهره‌مند شویم. ایجاد مراکز ورزشی از اولویت‌هایی است که باید برای قهرمان‌پروری مدنظر قرار بگیرد و تلاش در این زمینه باید بر اساس اصل دانامحوری و شایسته‌محوری باشد و ورزشکار ما در میادین بین‌المللی به عنوان نماد ایرانی حضور پیدا کند و افتحار کسب کند.

فتوحی با بیان این که برای همگانی کردن ورزش در استان باید به صورت ویژه تلاش کنیم، عنوان کرد: همه باید بتوانیم با مشارکت در بخش‌های مختلف اقدامات لازم در این زمینه را داشته باشیم. همچنین با تمام شرکت‌ها صحبت کرده‌ایم که باید تیم‌های ورزشی داشته باشند و حتماً بحث اشتغال ورزشکاران نیز در شورای تأمین استان مطرح خواهد شد. شرکت‌ها وظیفه دارند حامی تیم‌های ورزشی باشند. ضمن اینکه ارتقاء ورزش در استان بزرگ خوزستان از پتانسیل ها و اولویت‌های مجموعه دولت انقلابی است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید