امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 337170 |
تاریخ انتشار : 03 بهمن 1398 - 10:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر باوجود آنکه ایران رسما اعلام کرد که بعد از لغو میزبانی این کشور در لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این رقابت ها انصراف داده است اما سایت عربستانی مدعی شد که این انصراف ایران به صورت رسمی نبوده است. به گزارش صلح خبر ، کنفدراسیون فوتبال آسیا […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

باوجود آنکه ایران رسما اعلام کرد که بعد از لغو میزبانی این کشور در لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این رقابت ها انصراف داده است اما سایت عربستانی مدعی شد که این انصراف ایران به صورت رسمی نبوده است.

به گزارش صلح خبر ، کنفدراسیون فوتبال آسیا درحالی که استقلال و شهر خودرو خود را آماده میزبانی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می‌کردند به یکباره اعلام کرد که باشگاه های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا از هیچ تیمی میزبانی کنند.

این تصمیم AFC با اعتراض و مخالفت شدید باشگاه ها و فدراسیون فوتبال ایران همراه شد و حتی مجلس و نمایندگان و وزیر امور خارجه و چند چهره سرشناس سیاسی دیگر هم واکنش نشان دادند و باشگاه‌های ایرانی هم به صراحت اعلام کردند که در این رقابت ها شرکت نخواهند کرد و انصراف می‌دهند.

سایت العاجل عربستان با تیتر ” ایران سیاست را وارد ورزش کرده است و یک اتهام های خطرناکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا زد” نوشت: با وجود آنکه فدراسیون فوتبال ایران تهدید کرد که باشگاه های این کشور در صورتی که امتیاز میزبانی لغو شود از حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا انصراف می دهند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که هیچ نامه و یا درخواست رسمی از ایران برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نکرده است.

در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امارات را به عنوان میزبان دو دیدار استقلال با الکویت و شهر خودرو با الرفاع بحرین انتخاب کرده است و به نظر می رسد که باشگاه های ایرانی با وجود تهدیدهای زیاد راهی امارات می شوند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید