امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 358142 |
تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1399 - 20:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر فرماندار تهران از تاخیر در شروع به کار اداره‌های تهران در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش صلح خبر، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی، به ویژه شهروندان  تهرانی، اظهار […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

فرماندار تهران از تاخیر در شروع به کار اداره‌های تهران در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش صلح خبر، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی، به ویژه شهروندان  تهرانی، اظهار کرد: توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند تبارک و تعالی برایتان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع) را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت جوی میهن و شهروندان عزیز تسلیت و تعزیت می‌گویم.
وی در آستانه فرارسیدن شب‌های پربرکت قدر بیان داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه عالی است دست یابیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی ساعات شروع به کار کلیه سازمانها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی تهران را در روز‌های ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با دوساعت تأخیر یعنی ساعت ۹ اعلام کرد و افزود: همچنان بر اساس مصوبه ستادکرونا، ادارات و سازمان ها باید با دو سوم نیروها دراداره حضور داشته باشند و سایرین بصورت دور کاری فعالیت کنند و  مسائل بهداشتی را رعایت کنند.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید