امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 143009 |
تاریخ انتشار : 23 فروردین 1396 - 15:26 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

احمدی نژاد آمد این بار با بقایی آمد ! تمرّد از رهبری؟! احمدی نژاد آمد! این دروغ سیزده نیست. به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوره داوزدهم پیامی واضح از حلقه انحرافی و نشانی مبرهن از بصیرت رهبری از شناخت و عملکرد اصحاب فتنه و […]

احمدی نژاد آمد این بار با بقایی آمد ! تمرّد از رهبری؟!

احمدی نژاد آمد! این دروغ سیزده نیست. به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوره داوزدهم پیامی واضح از حلقه انحرافی و نشانی مبرهن از بصیرت رهبری از شناخت و عملکرد اصحاب فتنه و حلقه انحرافی داشت.

پیش از آنکه اختلاف و تفرقه و فتنه جدیدی در کشور راه بیفتد، با هوشیاری مقام معظم رهبری، توصیه ای ابتدا در خفا و سپس به صورت علنی به محمود احمدی نژاد رخ داد. که فلان آقا نیاید.

رهبر معظم انقلاب فرموده بودند:« یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح کشور گفتم که صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه شرکت کنید… اگر توی این مقوله وارد شدید در کشور دوقطبی ایجاد می شود، خیلی ساده است. ما این توصیه را به یکی از آقایان کردیم. خب حالا این مایه اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو!»

حال اگر آقای احمدی نژاد این سخنان واضح رهبری را نهی از ثبت نام نمی دانند، قصه دیگری است و باید به هوش و درک سیاسی توجه بیشتری گردد!

برخی با این تحلیل که اگر در مقابل رهبری و نظام قد علم نمایند و با تحریک و فتنه به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود باشند، در خیال خود اندیشیده اند که می توانند، به عقیده نگارنده در توهم به سر می برند و باید به آن ها سرگذشت و سرنوشت بنی صدر را یادآوری نمود.

آنان که با حمایت رهبری در بین مردم پایگاه پیدا نموده اند، در خیال خام خویش تصور کرده اند می توانند از سایه بلند حمایت رهبری خارج شده و هر کار به صلاح و منفعت خویش می اندیشند را به فعلیت مبدّل سازند.

وقتی به یکی از دوستان می گفتم که احمدی نژاد آمده و در انتخابات ثبت نام کرده است، با تعجب گفت دروغ سیزده که گذشته است! اما این دروغ سیزده نیست احمدی نژاد آمد . این بار با بقایی آمد!

نگارنده: محمد محمدی

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  3. از ارسال کاریکاتور یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  4. رعایت کپی رایت الزامی است.
  5. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید