امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 350058 |
تاریخ انتشار : 09 فروردین 1399 - 16:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/سمنان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک لبیک یا حسین در ۸۴ نقطه شهرستان شاهرود خبر داد. سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: این عملیات با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود امروز شنبه ۹ فروردین ماه همزمان با سالروز […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/سمنان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک لبیک یا حسین در ۸۴ نقطه شهرستان شاهرود خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: این عملیات با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود امروز شنبه ۹ فروردین ماه همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اجرایی  شد.

وی ادامه داد: در این عملیات ۳۴ نقطه شهر شاهرود و ۵۰ نقطه در سطح شهرستان ضدعفونی‌ و گندزدایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود هدف از این عملیات را کم کردن رشد صعودی شیوع ویروس کرونا و تأثیرگذاری در حوزه سلامت شهرستان شاهرود عنوان کرد و بر ض        رورت همکاری مردم با مسوولان به منظور مقابله بهتر با کروناویروس تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از صبح امروز 9 فرودین‌ماه شروع شده اضافه کرد: همزمان با اجرای طرح و ضدعفونی معابر عمومی از شهروندان شاهرودی خواست آنها نیز به ضدعفونی محل زندگی خود در منازل و آپارتمان‌ها پرداخته و علاوه بر آن به گندزدایی از اماکن عمومی نیز کمک کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم می‌تواند به مقابله بهتر با کووید19 یاری رساند افزود: مردم شاهرود همواره همکاری خوبی با مسوولان داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود  با اشاره به لزوم کمک به اقشار کم‌درآمد و نیازمند در این شرایط خاطرنشان کرد: توزیع بسته های بهداشتی بین خانواده های نیازمند یکی دیگر از برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید