امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 442950 |
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1400 - 21:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/قم یکی از مراجع تقلید گفت: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود. آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در جمع مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

اجرای امینانه نیت واقفان توسط اوقاف مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است

صلح خبر/قم یکی از مراجع تقلید گفت: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.

آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در جمع مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و هیئت همراه، با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: لازم است از همه ظرفیت‌ها برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و خواسته‌های به حق مردم استفاده شود.
وی افزود: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.
این مرجع تقلید با بیان اینکه بقاع متبرکه قطب فرهنگی و مذهبی به شمار می‌روند گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی با محوریت این امکان مقدسه، ابتکار سازمان اوقاف بوده و موجب تقویت ارتباط معنوی و حضور بیشتر مردم در حرم مطهر امامزادگان شده است.
وی ادامه داد: گزارش ارائه شده از سوی شما در حوزه امور اجتماعی و توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان از محل عواید موقوفات و همچنین کمک‌های درمانی در دوران شیوع کرونا، نشان‌دهنده عزم راسخ سازمان اوقاف برای انجام احسن امور و بهره‌گیری از ظرفیت موقوفات برای خدمت به جامعه است.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید