امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 344312 |
تاریخ انتشار : 07 اسفند 1398 - 9:42 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر اتحادیه عرب استقرار دوباره نیروهای حفاظت بین‌المللی در شهر الخلیل در کرانه باختری و به شکل کلی در تمامی اراضی فلسطینی و نیز ایجاد سازوکاری برای اجرای بندهای توافقنامه ژنو چهار را خواستار شد. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، اتحادیه عرب افزایش شهرک‌سازی‌های […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

اتحادیه عرب استقرار دوباره نیروهای حفاظت بین‌المللی در شهر الخلیل در کرانه باختری و به شکل کلی در تمامی اراضی فلسطینی و نیز ایجاد سازوکاری برای اجرای بندهای توافقنامه ژنو چهار را خواستار شد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، اتحادیه عرب افزایش شهرک‌سازی‌های اسرائیلی را که با هدف یهودی‌سازی مرکز شهر الخلیل، بیرون راندن ساکنان آن، ادامه یورش به حرم ابراهیمی و ممانعت از برپایی نماز انجام می‌شود، محکوم کرد.

سعید ابوعلی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین در بیست و پنجمین سالگرد کشتار حرم ابراهیمی بر درخواست سازمان ملل برای ایجاد سازوکاری مناسب برای اجرای بندهای توافقنامه ژنو چهار در این زمینه و ممانعت از تکرار این کشتارها و اقدامات تروریستی که هر روزه در حق فلسطینی‌ها انجام می‌شود، تاکید کرد.

ابوعلی گفت: این سالگرد در سایه ادامه و افزایش تعرض اسرائیل به حقوق و هویت فلسطینی‌ها و با تشویق و نظارت دولت آمریکا برگزار می‌شود.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین افزود: این سالگرد دردناک به تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برای توقف فعالیت ناظران بین‌المللی در شهر الخلیل بازمی‌گردد، تصمیمی که به دلیل این کشتار وحشتناک گرفته شد و شهروندان فلسطینی را در مقابل تروریسم، شهرک‌نشین‌های مسلح و عوامل تروریستی آن تنها گذاشت.

وی در ادامه نسبت به خطر این تصمیمات رژیم صهیونیستی درباره افزایش اقدامات بی‌هدف در حرم ابراهیمی و کنترل بر آن و آغاز اقدامات گسترده برای یهودی‌سازی الخلیل که پیامدهای خطرناکی برای منطقه دارند، هشدار داد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید