امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 514466 |
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1402 - 0:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/یزد مدیر عامل باشگاه ورزشی چادرملو اردکان با اشاره به تلاش این باشگاه جهت تبدیل شدن به مرکز ثقل ورزشکاران اردکانی و توسعه زیرساختهای ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: آینده ورزش اردکان را روشن می‌بینیم. «علی عظایی» امروز در آستانه روز خبرنگار و در جمع اهلی رسانه ضمن تبریک این مناسبت، اظهار کرد: قطعاً […]

صلح خبر/یزد مدیر عامل باشگاه ورزشی چادرملو اردکان با اشاره به تلاش این باشگاه جهت تبدیل شدن به مرکز ثقل ورزشکاران اردکانی و توسعه زیرساختهای ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: آینده ورزش اردکان را روشن می‌بینیم.

«علی عظایی» امروز در آستانه روز خبرنگار و در جمع اهلی رسانه ضمن تبریک این مناسبت، اظهار کرد: قطعاً رسانه‌ها تاثیر زیادی در جامعه دارند لذا باید سعی شود اخبار از منابع صحیح تهیه و نشر داده شود.

وی در همین رابطه به شایعات مطرح شده در مورد هزینه‌های باشگاه‌داری چادرملو اشاره و عنوان کرد: بودجه سال گذشته باشگاه برخلاف اخبار منتشره ۵۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده که برای امسال با توجه به افزایش تیم‌ها و ورود به حوزه زیرساختهای ورزشی در صورت تصویب ۱۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر عامل باشگاه ورزشی چادرملو با اشاره به تیم‌داری باشگاه در قالب ۳۶ تیم در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، فوتسال، شمشیربازی، والیبال و دو و میدانی و دیگر رشته‌ها در سال‌جاری، گفت: آینده ورزش اردکان را روشن می‌بینیم و امیدواریم چادرملو که تلاش دارد اکنون مرکز ثقل ورزشکاران اردکانی باشد، در آینده نیز ضمن توسعه زیرساختها، ورزش اردکان را متحول کند.   

وی گفت: چشم‌انداز ترسیم‌شده برای باشگاه قطعاً حضور قدرتمند در لیگ‌های برتر کشوری است و برای ماندگاری طولانی مدت و تداوم فعالیت خود مانند بسیاری از باشگاه‌های ورزشی کشور با اهتمام به ورزش پایه و تقویت زیرساختها تلاش خواهیم کرد ولی اعتقاد داریم باید پله به پله و هویت دادن به تیم‌هایمان در این راستا گام برداریم و به تیمهای‌مان ریشه بدهیم.

عطایی در مورد پرداختن باشگاه به ورزش پایه در رشته های مختلف، گفت: خوشبختانه باشگاه در اکثر رشته‌ها نسبت به ایجاد تیمهای پایه اقدام کرده و تلاش دارد زنجیره ورزشی شهرستان را از تیمهای پایه تا حرفه‌ای دنبال کند تا انگیزه بخش ورزشکاران سطح پایه برای آینده ورزشی‌شان نیز باشد.

وی در رابطه با سرمایه‌گذاری باشگاه در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی شهرستان، گفت: به عنوان باشگاه بودجه مستقلی در این باره نداریم ولی شرکت صنعتی معدنی چادرملو ضمن انجام مراحل تکمیلی استادیوم شش هزار نفری، اخیراً کلنگ استادیوم فوتبال را نیز در این مجموعه به زمین زده و ساخت یک باغ ایرانی را به عنوان مجموعه گردشگری ورزشی دنبال می‌کند.

مدیر عامل باشگاه چادرملو راجع به استادیوم فوتبال این باشگاه، گفت: فاز مطالعاتی این استادیوم ۱۵ هزار نفره در حال انجام است و شرکت مصمم است در حداقل زمان ممکن ساخت این مجموعه را به صورت استاندارد و در خور شهرستان آماده بهره‌برداری کند.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده با ساخت خوابگاه‌هایی در مجموعه ورزشی چادرملو شاهد حضور و برگزاری کمپهای تیم ملی به میزبانی شهرستان نیز باشیم.

عطایی همچنین خاطرنشان کرد: البته باشگاه در سطح خرد با توجه به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان اردکان، تجهیز و تقویت برخی از زیربناهای ورزشی شهرستان را برای تمرینات تیم‌های پایه باشگاه در حال پیگیری دارد.  

این مسئول همچنین از کمک به برخی از هیاتهای ورزشی عمدتاً در قالب دوره‌های ورزشی جهت ارتقا دانش مخاطبان این حوزه خبر داد و ابراز امیدواری کرد ماحصل این اقدام به نفع کستره‌ی بیشتری از جامعه ورزشی شهرستان و استان باشد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید