امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 365863 |
تاریخ انتشار : 02 تیر 1399 - 22:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه گفت که کشورش نمی‌خواهد بشار اسد کناره‌گیری کند بلکه بیشتر خواهان آن است که او رفتارش را تغییر دهد. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جیمز جفری، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه اعلام کرد: ما خواهان […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه گفت که کشورش نمی‌خواهد بشار اسد کناره‌گیری کند بلکه بیشتر خواهان آن است که او رفتارش را تغییر دهد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جیمز جفری، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه اعلام کرد: ما خواهان پیروزی کامل نیستیم. ما نمی‌گوییم که اسد برود. ما می‌گوییم اسد یا هر کسی که مسئولیت دولت سوریه را برعهده دارد، باید رفتارش را تغییر دهد.

این مقام آمریکایی خاطرنشان کرد: همچنین ما نمی‌گوییم که روس‌ها باید (از سوریه) بروند.

جفری مدعی شد که واشنگتن از سیاست «تغییر رژیم» در این کشور خاورمیانه‌ای حمایت نمی‌کند.

وی ادعاهای خود را با طرح این موضوع ادامه داد که انتخاب کسی که در سوریه رهبری می‌کند، بر عهده مردم این کشور است. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که واشنگتن در سال‌های گذشته همواره به مداخله در امور کشورهای مختلف از جمله سوریه ادامه داده است.

جفری اعلام نمود: موضوع خروج نیروهای آمریکا از سوریه در حال حاضر گزینه روی میز نیست.

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه اظهار کرد: رئیس‌جمهوری آمریکا با روش خاص خود درباره خروج نیروها به عنوان مثال از افغانستان صحبت می‌کند و به صراحت گفته که ما در نهایت از سوریه نیز خارج خواهیم شد. در حال حاضر چیزی روی میز نیست.

او خاطرنشان کرد، ایالات متحده مناطق شمال‌شرق سوریه را ترک نکرده است.

جفری گفت: ایالات متحده در کنفرانس اتحادیه اروپا که اواخر ژوئن برگزار می‌شود، متعهد به اختصاص مبلغ قابل توجهی به سوریه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید