امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 249993 |
تاریخ انتشار : 27 دی 1397 - 16:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر اولین مذاکرات دوجانبه بین طرفین درگیری در یمن امروز (پنج‌شنبه) تحت نظارت سازمان ملل و مشارکت صلیب سرخ برای بررسی تبادل اسیران در امان اردن برگزار شد. به گزارش صلح خبر، در پی توافقنامه استکهلم دو طرف درگیری در یمن توافقاتی درباره آتش‌بس در الحدیده در غرب یمن […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

اولین مذاکرات دوجانبه بین طرفین درگیری در یمن امروز (پنج‌شنبه) تحت نظارت سازمان ملل و مشارکت صلیب سرخ برای بررسی تبادل اسیران در امان اردن برگزار شد.

به گزارش صلح خبر، در پی توافقنامه استکهلم دو طرف درگیری در یمن توافقاتی درباره آتش‌بس در الحدیده در غرب یمن و تبادل اسیران داشتند اما دولت مستعفی یمن و دولت صنعا با انجام دیدارهای مشترک درباره استقرار مجدد نیروها در الحدیده یمن مخالفت کرده‌اند، در حالی که مذاکرات درباره تبادل اسیران که در اردن آغاز به کار کرده اجازه بررسی آزادی هزاران اسیر را در قالب تلاش‌های بین‌المللی برای حل بحران یمن را می‌دهد.

براساس گزارش روسیا الیوم، نمایندگان سازمان ملل روز چهارشنبه مذاکرات متعدد و جداگانه‌ای را با دو هیئت دولت مستعفی و دولت تحت حمایت انصارالله برای باز کردن افق‌هایی برای حل بحران برگزار کردند.

دفتر مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن نسبت به مذاکرات امان خرسندی محتاطانه‌ای داشته و امیدوار است نشست مثبت جلو برود. نمایندگان دو طرف بحران نیز معتقدند، این نشست‌ها با هدف ارائه گزارشی واقعی از سرنوشت اسیران و مفقودان است و نهایتا به اجرای توافقنامه تبادل اسیران می‌رسد.

انتهای پیام

مترجم: ساناز عباسعلیزاده

دبیر:‌ زهرا موسوی

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید