امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 531867 |
تاریخ انتشار : 07 دی 1402 - 11:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه رقابت های لیگ منطقه ای تیراندازی در بخش آقایان با حضور ۱۰ تیم در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی کرمانشاه آغاز شد. آرش نیکبخت رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه، امروز( هفتم دی) در حاشیه آغاز این مسابقات در گفت و گو با صلح خبر، با بیان اینکه این برای اولین […]

صلح خبر/کرمانشاه رقابت های لیگ منطقه ای تیراندازی در بخش آقایان با حضور ۱۰ تیم در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

آرش نیکبخت رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه، امروز( هفتم دی) در حاشیه آغاز این مسابقات در گفت و گو با صلح خبر، با بیان اینکه این برای اولین بار است که رقابت های منطقه ای تیراندازی در کشور برگزار می شود، اظهارکرد: طبق برنامه ریزی فدراسیون استان های کشور برای برگزاری این رقابت ها به پنج منطقه تقسیم شده اند که کرمانشاه میزبانی استانهای غرب کشور را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: در این منطقه شش استان کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند که برای شرکت در این مسابقات سه استان ایلام، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری انصراف دادند.

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات لیگ منطقه ای تیراندازی در بخش آقایان از صبح امروز(پنجشنبه) با حضور ۱۰ تیم از سه استان کرمانشاه، خوزستان و لرستان در سالن تیراندازی شهید یاری آغاز شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت شش هفته برگزار می شود، عنوان کرد: هفته اول این مسابقات امروز و هفته انتهایی آن پنجم بهمن ماه خواهد بود.

به گفته این مسئول، تیم های اول هر رشته در هر منطقه به رقابت های لیگ دسته اول تیراندازی صعود خواهند کرد.

وی در ادامه درخصوص رقابت های لیگ منطقه ای در بخش بانوان هم گفت: این رقابت ها بهمن ماه به میزبانی خوزستان برگزار می شود و از کرمانشاه  دو تیم در رشته های تفنگ و تپانچه شرکت خواهند کرد.

در رقابت های لیگ منطقه ای تیراندازی به میزبانی کرمانشاه در بخش آقایان از استان کرمانشاه چهار تیم(دو تیم از کرمانشاه و دو تیم از اسلام آبادغرب) در هر دو رشته تفنگ و تپانچه شرکت کرده اند.

آغاز رقابت‌های لیگ منطقه‌ای تیراندازی در کرمانشاه

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید