امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 442806 |
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1400 - 5:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهوری که با رای حداکثری مردم بر روی کار آید می تواند محکم تر مطالبات مردم را در حوزه های مختلف دنبال کند. محمدحسن آصفری در گفت وگو با صلح خبر، درباره تاثیر مشارکت حداکثری […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهوری که با رای حداکثری مردم بر روی کار آید می تواند محکم تر مطالبات مردم را در حوزه های مختلف دنبال کند.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با صلح خبر، درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر روی آینده کشور، اعلام نمود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می شود دولتی بر روی کار آید که از پشتوانه قوی برخوردار بوده و در عرصه بین الملل گام های محکم تری در جهت تامین و حفظ منافع ملی برداشته و زمانی که پشت میز مذاکره می نشیند از قدرت چانه زنی بالاتری برخوردار باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر رئیس جمهوری که با رای حداکثری مردم بر روی کار می آید می تواند محکم تر مطالبات مردم را دنبال کند و در جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران نیز موثر است. اتحاد و انسجام ملی در داخل کشور نیز تقویت خواهد شد. به طور کلی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در پیشبرد اهداف داخلی و خارجی و تقویت جایگاه بین المللی کشور نقش بسزایی دارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر بهتر است هر ۷ نامزد انتخاباتی متعهد شوند به فردی که از سوی مردم انتخاب می شود کمک کنند تا وعده ها و برنامه هایی که قابلیت اجرایی داشته و از سوی کاندیداها در مناظرات و ایام تبلیغاتی به مردم ارائه شده را اجرایی کند و نامزدها برنامه های خود را در حوزه های مختلف در اختیار فرد منتخب قرار دهند تا مردم نیز دلگرم باشند گام موثری برای حل مشکلات کشور برداشته خواهد شد.

آصفری در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر ضروری است تا کاندیداها از سر دادن وعده هایی که قابلیت اجرایی ندارد پرهیز کنند چرا که اجرایی نشدن این وعده ها مردم را ناامید خواهد کرد و بی اعتمادی و نا امیدی مردم بزرگ ترین آسیب و تهدید برای منافع ملی و امنیت کشور است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید