امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 366213 |
تاریخ انتشار : 04 تیر 1399 - 3:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تأکید کرد که افزایش قیمت ارز در بازار آشفته قابل قبول نبوده و دولت باید برنامه‌ای جدی برای ساماندهی قیمت ارز ارائه کند. محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به افزایش افسارگسیخته قیمت ارز اعلام نمود: یکی از […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تأکید کرد که افزایش قیمت ارز در بازار آشفته قابل قبول نبوده و دولت باید برنامه‌ای جدی برای ساماندهی قیمت ارز ارائه کند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به افزایش افسارگسیخته قیمت ارز اعلام نمود: یکی از دلایل بالا رفتن قیمت ارز به دلیل رها شدن بازار از سوی دولت است. به عبارت دیگر دولت برنامه‌ای جدی برای کنترل بازار ارز ندارد. بعضا شاهد هستیم که اعتبارات ارزی برای ورود برخی از کالاهای غیرضرور اختصاص داده شده که این کالاها استراتژیک نیستند.

وی در ادامه اظهار کرد: کالاهایی باید از حمایت ارزی برخوردار باشند که در سبد حمایتی مردم جای بگیرد. امروز ارزش پول کشور به شدت پایین رفته و دولت باید برنامه‌ای مجدانه برای ساماندهی بازار ارز ارائه کند.

نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم تصریح کرد: ما باید دلار را از مبادلات اقتصادی کنار زده و با واحد پول دومی با کشورهایی که روابط اقتصادی داشته و از چارچوب تحریم‌ها خارج هستند مبادله کنیم. باید به دنبال جایگزینی برای دلار باشیم تا تأثیر آن بر حوزه‌های مختلف نیز کاهش یابد.

آصفری در پایان تأکید کرد: مجلس آماده است تا در زمینه هر لایحه‌ای برای ساماندهی قیمت ارز با دولت همکاری کند. از سویی دیگر دولتمردان و مسئولان می‌توانند پیشنهادات خود را به ما مطرح کنند تا در قالب طرح‌های فوریتی، مجلس وارد عمل شده و تأثیری مثبت در کاهش قیمت ارز داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید