امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 436562 |
تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1400 - 15:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر جمعی از جوانان اصلاح طلب از آذری جهرمی برای حضور در انتخابات دعوت کردند. زهیر موسوی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با صلح خبر، درباره جلسه شب گذشته برخی از جوانان اصلاح طلب با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید اظهار کرد: شب […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

جمعی از جوانان اصلاح طلب از آذری جهرمی برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

زهیر موسوی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با صلح خبر، درباره جلسه شب گذشته برخی از جوانان اصلاح طلب با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید اظهار کرد: شب گذشته جلسه انتخاباتی با حضور آذری جهرمی و تعدادی از فعالان سیاسی احزاب برگزار شد. در این جلسه آقای جهرمی گفتند هیچ وقت تصمیم نداشته تا در انتخابات شرکت کند؛ از نظر او افراد اصلح خبری در صحنه انتخابات هستند که می شود به آن ها رای داد و از آنان ثبت نام کرد،بنابراین دلیلی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نمی بینند.

وی ادامه داد: جهرمی در این جلسه صلاح دید نظام را مخالف مصوبه شورای نگهبان و پیگیری مجلس دانست و معتقد بود این نوع نگاه به سیاست جوانان را از میدان حضور سیاسی به در می کند.

وی در همین راستا گفت معتقد است نباید با تقابل برای  نظام هزینه تراشی کنیم و باید همه تلاش خود را به عمل بیاوریم تا مشارکت بالا برود.

موسوی گفت: در ادامه نیز بر حرکت دسته جمعی در انتخابات تاکید کرد اما گفت که به تصمیمیات احزاب معترض است چراکه جریانات سیاسی به جوان های خود اعتماد نکرده اند؛ این در حالی است که رویکرد نظام را بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مشخص کرده است.

این فعل سیاسی افزود: در ادامه جلسه جوان ها به جهرمی گفتند نیامدنتان باعث ناامیدی جوان ها می شود و در این انتخابات باید صدای جوانان باشید. باید حرکت سیاسی داشته باشید. در آخر گفتند تجربه کاری شما در دولت موفق بوده و باید این رویکرد را در انتخابات ادامه دهید. 

وی گفت: بعد از این صحبت ها، جهرمی گفت حجت جدیدی برای من ایجاد نشده و باید با خانواده به ویژه همسرم مشورت کنم. 

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید