امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 367163 |
تاریخ انتشار : 09 تیر 1399 - 11:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل در سه نقطه ایجاد شده بود، گفت: هم‌اکنون آتش در دو نقطه مهار شده و فقط در قسمت معروف به “دره ژاله” باقی مانده است. جلیل بالایی در گفت‌وگو با  صلح خبر، […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل در سه نقطه ایجاد شده بود، گفت: هم‌اکنون آتش در دو نقطه مهار شده و فقط در قسمت معروف به “دره ژاله” باقی مانده است.

جلیل بالایی در گفت‌وگو با  صلح خبر، از تداوم عملیات اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل خبر داد و افزود: حریق در یک نقطه عصر روز شنبه( 7 تیر) به صورت کامل اطفا شد، نقطه دیگر نیز ساعت چهار یا پنج بامداد امروز (9 تیر) خاموش شد و هم اکنون فقط در منطقه دره ژاله آتش‌سوزی داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم با تمرکز نیروهای مردمی، محیط زیست و منابع طبیعی در این منطقه، به زودی شاهد مهار آتش در این بخش نیز باشیم.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، هم اکنون تمام امکانات و نیروها در منطقه دره ژاله مستقر است و کار اطفاء حریق با جدیت انجام می‌شود.

بالایی درباره فوت سه نفر از دوست‌داران محیط زیست در عملیات اطفاء حریق روز گذشته، اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع، پیکر این افراد در همان ساعات اولیه به زادگاهشان رسید و خاکسپاری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه علت فوت این افراد خفگی و سوختگی ناشی از آتش اعلام شده، شایعاتی که درباره انفجار مین در این منطقه به عنوان عامل مرگ این سه نفر مطرح شده را  تکذیب کرد.

بالایی خاطرنشان کرد: جز سه نفری که فوت شدند، فردی که مصدوم شدید شده و نیازمند اقدامات درمانی و بیمارستانی باشد، نداشتیم.

در جریان اطفای حریق این منطقه، متاسفانه مختار خندانی، یاسین کریمی و بلال امینی از دوستداران محیط زیست جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید