امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 480924 |
تاریخ انتشار : 13 شهریور 1401 - 11:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۸نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان با نام «یک قرن مادری» شامل ۱۵ عکس از عکس‌های پردیس رحیم‌پور که از بانوی بختیاری به نام “گلبهار برون” گرفته در گالری ریم اهواز درحال برگزاری است. گلبهار برون اهل روستای کلتندر سفلی واقع در دامنه‌های زاگرس تحت هیچ شرایطی حاضر به ترک دیار خود […]

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۸نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان با نام «یک قرن مادری» شامل ۱۵ عکس از عکس‌های پردیس رحیم‌پور که از بانوی بختیاری به نام “گلبهار برون” گرفته در گالری ریم اهواز درحال برگزاری است. گلبهار برون اهل روستای کلتندر سفلی واقع در دامنه‌های زاگرس تحت هیچ شرایطی حاضر به ترک دیار خود نشد تا جایی که حتی بعد از ازدواج و با وجود مهاجرت همسر به اهواز و سپس به کشور کویت همچنان زادگاه خود را ترک نگفت و به تنهایی بار مسؤولیت و تربیت هفت فرزند خود را به دوش کشید. ‌او در تمام ‌این مدت از برگزاری کلاس درس در منزل و گرفتن معلم خصوصی برای آموزش فرزندانش و سایر کودکان روستا و انجام فعالیت‌های هنری و اقتصادی برای رفاه خانواده و امور زندگی غافل نشد. یکی از پسران گلبهار به مدت ۱۰ سال در اسارات نیروهای بعث عراق بود. پسر دیگرش در جنگ تحمیلی زخمی شد و سه نوه‌اش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

منبع خبر () است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید