امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 416754 |
تاریخ انتشار : 14 بهمن 1399 - 4:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر روند ائتلاف در جریان اصولگرایی با محوریت جامعتین به نتیجه برسد، این جریان در انتخابات شکست نخواهد خورد. حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت حداکثری […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر روند ائتلاف در جریان اصولگرایی با محوریت جامعتین به نتیجه برسد، این جریان در انتخابات شکست نخواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت حداکثری اظهار کرد: فعلأ آنچه روند کار است، ایجاد وحدت و انسجام است. یعنی مابقی کارها فرع بر رسیدن به انسجام و وحدت است.

وی تأکید کرد: خوشبختانه الان جامعه مدرسین نیز با سایر گروه‌های اصولگرایی هماهنگ شده و جامعه روحانیت هم تلاش می‌کند تا کار ائتلاف را پیش ببرد. در همین زمینه استان‌ها نیز جامعه روحانیت یک تشکیلات خوبی را سامان داده که با گذشته متفاوت و حتی با زمان مرحوم آقای مهدوی کنی نیز تفاوت دارد؛ چراکه در آن زمان فعالیت جامعه روحانیت منحصر به تهران بود اما الان فعالیت جامعه روحانیت در استان‌ها و شهرستان‌ها گسترش پیدا کرده است و شوراهای تصمیم‌گیری نیز تشکیل شده و مسئولان آن هم مشخص شده‌اند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امیدواریم جامعتین بتوانند مانند گذشته محوریت جریان اصولگرایی را به دست گیرند، یادآور شد: امیدواریم همان‌طور که در گذشته هر تصمیمی که جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گرفتند تمامی احزاب و تشکل‌های اصولگرایی آن را می‌پذیرفتند، امروز نیز همین فضا در میان جریان اصولگرایی به وجود آید.

ابراهیمی در پایان تاکید کرد: با ایمان، توکل و اعتقادی که ان شاءالله در همه تشکل‌های اصولگرا وجود دارد، امیدواریم که این روند ائتلاف به نتیجه برسد و جریان اصولگرایی در انتخابات بازنده نباشد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید