امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 405196 |
تاریخ انتشار : 19 آذر 1399 - 15:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه صلح خبر یک رسانه فعال و متخصص است که متعهدانه و دلسوزانه خبر منتشر کرده و رسالت واقعی رسانه‌ای خود را به خوبی ایفا می‌کند. حجت‌الاسلام محمد سبزی امروز چهارشنبه ۱۹ آذرماه در نشستی با خبرنگاران […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه صلح خبر یک رسانه فعال و متخصص است که متعهدانه و دلسوزانه خبر منتشر کرده و رسالت واقعی رسانه‌ای خود را به خوبی ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد سبزی امروز چهارشنبه ۱۹ آذرماه در نشستی با خبرنگاران به میزبانی دفتر پایگاه صلح خبر در شهرستان ساوه که به مناسب فرا رسیدن بیست و یکمین سالروز تاسیس صلح خبر به همراه معاون استاندار و فرماندار ساوه و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار متعهد و دلسوز به معنای واقعی خدمتگزار مردم و نظام بوده و به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسئولان بدنبال انعکاس مطالبات مردم است و از سیاه نمایی، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی پرهیز می کند و چنین رویه ای در پایگاه صلح خبر وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه انعکاس مطالبات و مشکلات مردم موجب تسریع در برآوردن خواسته‌های مردمی می‌شود، اظهار کرد: گاهی اوقات انتشار یک خبر و رسانه ای کردن مشکلی از مردم موجب ایجاد حساسیت شده و نگاه مسئولان را به برطرف کردن آن مشکل معطوف می‌کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با بیان اینکه تفکر فسادستیزی در مجلس یازدهم نهادینه شده است، اظهار کرد: مبارزه با فساد بویژه مفاسد اقتصادی و زمین خواری از رویکردهای مجلس انقلابی و جزو برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به اینکه ساوه و زرندیه مستعد سرمایه گذاری در حوزه‌های گوناگون هستند، اظهار کرد: برخی اراضی با نظارت کامل برای ایجاد سرمایه‌گذاری واگذار شده است و هر گونه تخلف و انحراف توسط قوه قضائیه رصد و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. اینطور نیست که فردی بخواهد به بهانه سرمایه گذاری زمین خواری کند چرا که دستگاه های قضایی، امنیتی و نظارتی هوشیارانه بر جلوگیری از بروز هرگونه انحراف و خطایی نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه احتمال وجود فساد در بدنه مدیریتی وجود خواهد داشت، خواستار پاسخگویی مدیران درخصوص فساد شد و گفت: مجلس انقلابی و فسادستیز با استفاده از ابزارهای نظارتی پیگیر تخلفات احتمالی بوده و مقابله با فساد را یک تکلیف و رسالت واقعی می داند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت با بیان اینکه قطعا در پشت پرده افزایش نرخ مرغ فساد وجود دارد، گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بررسی دقیق دلایل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ از ابزار نظارتی خود برای برخورد قانونی با این نوسان قیمتی استفاده خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه توزیع امکانات و خدمات باید در تمام نقاط بویژه نقاط کمتر برخوردار متوازن و عادلانه باشد، تصریح کرد: عدم واگذاری اراضی قانونی به مردم منجر به تفکیک باغات و ساخت‌وساز غیرمجاز در نقاط حاشیه‌ای  شده و تبعاتی چون حاشیه نشینی را بدنبال دارد.

حجت الاسلام سبزی به تشکیل شورای مسکن در شهرستان ساوه برای تامین نیاز مسکن مردم این شهرستان اشاره کرد و افزود: تشکیل شورای مسکن موجب شده تا ۱۷۰۰ واحد مسکونی در ساوه احداث شود و بخش اعظمی از متقاضیان واجد شرایط مسکن در این شهرستان خانه دار شوند. همچنین مشکل ۹۰ هکتار زمین در بام ساوه که  ۵۰ هکتار آن موقوفه بود و هشت سال مشکلات وقفی و واگذاری در تعیین تکلیف آن وجود داشت برطرف شد تا با واگذاری زمین به اندازه کافی مشکل مسکن برطرف شود.

وی در ادامه خواستار اولویت بندی و نیازسنجی اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در شهرستان شد و افزود: تمامی پروژه های شهری باید براساس نیازمردم اولویت بندی شود و با اصلاح برخی سیاست‌ها در حوزه شهرسازی و مدیریت شهری بستر برخورداری از امکانات و خدمات متوازن برای شهروندان فراهم شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه همچنین خواستار اصلاح برخی قوانین ناکارآمد و دست و پاگیر شد و افزود: ضعف قانونی در برخورد با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی بویژه مواد مخدر وجود دارد که نیازمند اصلاح و تدوین قانون است.

وی از بازدیدهای میدانی با هدف بررسی مشکلات و احصای نیازها و مطالبات مردم یاد کرد و گفت: در جریان این بازدیدها بسیاری از مطالبات مردم در سطح ملی مطرح و برای برون رفت آن قوانین مورد نیاز در مجلس شورای اسلامی وضع و برای اجرا ابلاغ می شود که منجر به برآوردن خواسته های مردم می شود.

وی تزریق اعتبار برای تسریع در تخصیص سهم آب ساوه از سد کوچری را بزرگترین خدمت به مردم ساوه دانست و افزود: این پروژه در حال حاضر با سرعت هرچه تمامتر در حال اجرایی شدن است و یکی از مهمترین و بزرگترین مشکلات مردم که کمبود آب است برطرف خواهد شد.

این نماینده مردم در خانه ملت با تاکید بر اینکه محاسبه تعرفه گرمسیری برق ساوه در حال اجرایی شدن است، گفت: به منظور دوبانده شدن محور مواصلاتی ساوه به غرق آباد امسال ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و در ردیف بودجه ملی قرار گرفت که عملیات اجرایی آن سرعت می‌گیرد و ۱۰ کیلومتر از این محور در حدفاصل غرق آباد تا نوبران دوبانده شده و تا بهار سال آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

در این نشست برخی از خبرنگاران و مدیران رسانه با طرح برخی مشکلات و مطالبات مردم به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در حوزه‌های گوناگون پرداختند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید