به گزارش صلح خبر، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود، نسبت به تبلیغات یک برند که به شهرداری تهران ارتباط داده شده بود، واکنش نشان داد و نوشت:
“وفق قانون؛ ضوابط تبلیغات شهری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شده است. این تابلو با مجوز ارشاد اکران شده بود و البته دو روز پیش از محرم و با هماهنگی تعویض شد.”
وی نوشت: “این شهر عزادار سیدالشهداست، مبادا احساسات پاک مردم به حسین(ع) و عزایش، مستمسک بهرهبرداریهای سیاسی شود.”
به گزارش صلح خبر، چندی پیش یک برند شستوشوی لباس، تبلیغاتی را در مورد محصول جدید خود در حوزه شستوشوی لباس مشکی در سطح شهر اکران کرده بود که موجب انتقاد برخی از افراد شده بود.
انتهای پیام