امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 280059 |
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1398 - 10:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر به استفاده از منابع نامشخص در گزارش‌های خبری درباره دولتش انتقاد کرد و آنها را “مزخرف” خواند. به گزارش صلح خبر، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان اظهاراتش در انجمن ملی دلالان معاملات ملکی در واشنگتن […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر به استفاده از منابع نامشخص در گزارش‌های خبری درباره دولتش انتقاد کرد و آنها را “مزخرف” خواند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان اظهاراتش در انجمن ملی دلالان معاملات ملکی در واشنگتن دی. سی درباره نوع پوشش خبری رویکرد دولت درباره ایران شکایت کرد و گفت که با برخی از مشاوران ارشدش درباره موضوع ایران مخالف است؛ وی روش‌هایی را که اخبار از جانب مقام‌های ناشناس دولتی تهیه می‌شود، مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت: آیا می‌دانید که آنها هرگز نامی از کسی نمی‌برند؟ همه چیز به نقل از یک منبع است. هیچ منبعی در کار نیست. این فرد وجود خارجی ندارد. چنین فردی اصلاً زنده نیست. این مزخرف است. مزخرف!

ترامپ ادامه داد: رسانه‌های جعلی با این گزارش‌های گول‌زننده و خیلی نادرست در مورد ایران به کشور ما آسیب می‌زنند.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: این گزارش‌ها نامتمرکز، بدون منبع درست و حسابی (یا منابع ساختگی) و خیلی خطرناک هستند. دستکم ایران نمی‌داند چه فکری بکند که در این مقطع ممکن است حتی چیز خوبی باشد.

رسانه‌های خبری اغلب اخبار خود را از جانب مقام‌های دولتی نقل می‌کنند که می‌خواهند نامشان فاش نشود.

همین اخیر بود که یکی از مقام‌های دولت ترامپ جزئیات مربوط به برنامه مهاجرتی را در حالی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد.

ترامپ در ادامه صحبت‌هایش روزنامه نگاران را بار دیگر مورد انتقاد قرار داد و آنها را “افراد بدی” خواند و گفت که باید به سخنرانی‌ها و رسانه‌های اجتماعی متکی باشد تا پیام‌هایش را منتشر کند و مدعی شد که باید با “اخبار جعلی” مقابله کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید