امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 204991 |
تاریخ انتشار : 17 آبان 1396 - 15:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فضای مجازی صلح خبر عذرخواهی تابناک بابت تحریف مصاحبه کریمی قدوسی به گزارش فضای مجازی صلح خبر، تابناک نوشت: در روزهای گذشته، سرویس پارلمانی تابناک، در مصاحبه ای با برخی از نمایندگان مجلس، از آنان در مورد قیمت مایحتاج عمومی مردم پرسیده بود. یکی از این نمایندگان آقای کریمی قدوسی،نماینده مشهد بود […]

به گزارش مجله فضای مجازی صلح خبر

عذرخواهی تابناک بابت تحریف مصاحبه کریمی قدوسی

به گزارش فضای مجازی صلح خبر، تابناک نوشت: در روزهای گذشته، سرویس پارلمانی تابناک، در مصاحبه ای با برخی از نمایندگان مجلس، از آنان در مورد قیمت مایحتاج عمومی مردم پرسیده بود.

یکی از این نمایندگان آقای کریمی قدوسی،نماینده مشهد بود که در پاسخ به سوال تابناک در مورد قیمت گوشت، اظهار داشته بود که وی برای هیات،گوسفنده زنده، کیلویی 15 هزار تومان خریده است که به اشتباه در خبر تابناک، اینگونه درج شده بود که کریمی قدوسی گفته است قیمت گوشت کیلویی 15 هزار تومان است. بدین وسیله،ضمن تصحیح خبر،از ایشان عذرخواهی می کنیم.

بنا بر این گزارش گفتنی است پیش از این جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بولتن نیوز با اشاره به تحریف مصاحبه‌اش گفته بود: چهارشنبه گذشته خبرنگار سایت تابناک در راهروهای مجلس به اینجانب مراجعه و سؤالاتی در خصوص مسائل مطرح‌شده پیرامون عضو اقلیت دینی شورای شهر یزد پرسید.

وی افزود: در آخر مصاحبه خبرنگار مذکور از اینجانب سؤال کرد که قیمت گوشت، برنج و نان چند است؟ که من  به خبرنگار تابناک گفتم چند روز پیش برای ادای نذر در هیئت عزاداری امام حسین (ع) گوسفند زنده خریدم که کیلویی 15 تا 16 هزار تومان بود.

کریمی قدوسی افزود: همچنین اینجانب به این خبرنگار گفتم که برنجی که خریدم 11 هزار تومان بود.

وی بابیان اینکه سایت تابناک اخلاق رسانه‌ای و حرفه‌ای را رعایت نکرد، گفت: متأسفانه در رسانه‌ها دیدم که از اینجانب نقل کردند که گوشت کیلویی 16 هزار تومان است.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه خرید روزانه خانه‌اش را خود انجام می‌دهد، گفت: از قیمت محصولات باخبرم اما متأسفانه سایت تابناک در انتشار مصاحبه اینجانب نامردی و ناجوانمردی کرده است.

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و صلح خبر صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

منبع : Fars

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید