امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 78146 |
تاریخ انتشار : 25 فروردین 1395 - 15:21 | ارسال توسط :
0
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر به نقل از روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، سه‌شنبه 31 فروردین پیش از شروع رسمی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 5 فیلم منتخب در کاخ جشنواره برای اهالی رسانه به نمایش در می‌آید و دبیر و مدیران این دوره در کنار آنان فیلم می‌بینند. هر روز دو […]

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر به نقل از روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، سه‌شنبه 31 فروردین پیش از شروع رسمی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 5 فیلم منتخب در کاخ جشنواره برای اهالی رسانه به نمایش در می‌آید و دبیر و مدیران این دوره در کنار آنان فیلم می‌بینند.
هر روز دو سانس شامل یک فیلم ایرانی اکران اول و یک فیلم خارجی، برای اهالی رسانه صرفا با ارائه کارت به نمایش در می‌آید.
برای سایر سانس‌ها در طول جشنواره، خبرنگاران و منتقدان باید همچون سایر دارندگان کارت جشنواره، با مراجعه به سایت سینما تیکت، مطابق سهمیه خبرنگاران و منتقدان در هر سالن، بلیت مورد نظر خود را رزرو کنند. بدیهی است این رزرو بلیت رایگان است.
رضا میرکریمی دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به اهالی محترم رسانه توصیه کرد از سانس‌های ویژه press استفاده کنند تا در طول جشنواره بتوانند با فراغ بال بیشتری به انجام کار رسانه‌ای خود بپردازند.
Solh_Fajr_01

فیلم‌های سینمایی «لانتوری» (رضا درمیشیان)، «دلبری» (جلال اشکذری)، «سینما نیمکت» (محمد رحمانیان)، «گیتا» (مسعود مددی)، «به دنیا آمدن» (محسن عبدالوهاب)، «فهرست مقدس» (محمد همدانی) و «جشن تولد» (عباس لاجوردی) در بازار فیلم جشنواره، برای مهمانان خارجی، مدیران فستیوال‌ها، خریداران و توزیع کنندگان روی پرده می‌روند.

پیش از این نام 22 فیلم ایرانی دیگر که در بازار نمایش داده می‌شوند، اعلام شده بود و به این ترتیب تعداد فیلم‌های ایرانی که در بازار روی پرده می‌روند به 29 عدد رسید.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه امسال با دبیری رضا میرکریمی در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت با دبیری رضا میرکریمی در پردیس چارسو برگزار می شود.
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید