امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 541785 |
تاریخ انتشار : 27 فروردین 1403 - 10:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه تیمش به هر دیدار به صورت یک فینال نگاه می‌کند، خواستار اقدام مسئولان برای روشن شدن تکلیف ورزشگاه بین‌المللی پارس شیراز شد. مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر با بیان اینکه تیمش با تمام وجود و […]

صلح خبر/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه تیمش به هر دیدار به صورت یک فینال نگاه می‌کند، خواستار اقدام مسئولان برای روشن شدن تکلیف ورزشگاه بین‌المللی پارس شیراز شد.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر با بیان اینکه تیمش با تمام وجود و انگیزه کار می‌کند تا به منطقه صعود برسد، گفت: در حال حاضر با یک امتیاز کمتر، تیم سوم جدول هستیم اما هر بازی را به صورت یک فینال می‌بینیم.

وی افزود: کار در لیگ یک بسیار سخت است ولی سعی می‌کنیم سختی‌هایش را تحمل کنیم. به قول مرحوم محمود یاوری «فوتبال متعلق به مردان سختکوش است.» ما هم سخت کار می‌کنیم تا با کمترین اشتباه و حداکثر استفاده از موقعیت‌ها و شرایط موجود، بتوانیم نتایج خوبی را برای هوادارانمان رقم بزنیم.

کاپیتان پیشین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فجرشهیدسپاسی شیراز در ادامه از مسئولان سپاه فجر استان و مدیریت باشگاه ورزشی فجرسپاسی تشکر کرد و در خصوص کمک‌های مسئولان استان نیز گفت: مسئولان استان تاکنون هر کاری از دستشان بر آمده را برای ما انجام داده‌اند. تعامل خوبی هم بین باشگاه و مسئولان برقرار است که از جزییات آن خبر ندارم اما مطمئنم که هر کاری از دستشان برمی‌آید را انجام داده و می‌دهند.

‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود

سرمربی طلایی پوشان همچنین خواستار حل مسئله ورزشگاه پارس شد و گفت: مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود. چندسالی است که ورزشگاه پارس به امان خدا رها شده است و اختلافاتی که بین اداره ورزش و جوانان با پیمانکار این ورزشگاه وجود دارد، باید به پایان برسد.

رجب‌زاده تغییر ذهنیت‌ها در صورت صعود به لیگ برتر را یکی از اهداف خود عنوان و اظهار کرد: توقع داریم اگر تیم فجر به لیگ برتر صعود کرد، در سال‌های آینده این ذهنیت که تیم فقط برای نیفتادن از لیگ برتر بجنگد، کنار گذاشته شود. فجر شهید سپاسی، یک باشگاه بسیار  بزرگ است که باید همیشه بالای جدول باشد و برای کسب افتخارات بیشتر تلاش کند.

وی در پایان گفت: ظرفیت باشگاه فجر بیشتر از چیزی است که در سال‌های اخیر مشاهده شده است و امیدواریم با عملکرد خوب تیم های پایه پشتوانه خوبی برای بزرگسالان داشته باشیم و فکر می کنم آینده خوبی در انتظار باشگاه است.

به گزارش صلح خبر، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان باید عصر امروز، ۲۷ فروردین در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف آریو اسلامشهر برود.

فجر هم اکنون با ۵۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و تنها یک امتیاز با تیم دوم و منطقه صعود فاصله دارد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید