امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 460001 |
تاریخ انتشار : 07 اسفند 1400 - 14:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی با بخش دانش‌‍آموزی و عشایری بسته شده که براساس آن باید ۳۳ هزار معلم ورزشی را برای جمعیت نزدیک به پانزده میلیونی دانش آموزی، آموزش دهیم. مهدی حیدری امروز (شنبه، ۷ اسفندماه) در جریان مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان اصفهان، […]

صلح خبر/اصفهان رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی با بخش دانش‌‍آموزی و عشایری بسته شده که براساس آن باید ۳۳ هزار معلم ورزشی را برای جمعیت نزدیک به پانزده میلیونی دانش آموزی، آموزش دهیم.

مهدی حیدری امروز (شنبه، ۷ اسفندماه) در جریان مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان اصفهان، اظهار کرد: کیفیت برگزاری مجمع در حد استانداردهای مدنظر وزارت ورزش و جوانان بود. پیشکسوتان سرمایه‌های گرانقدر ما هستند و باید از آنها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: مجمع استان اصفهان با اساسنامه جدید برگزار شد، نظر وزارت ورزش و جوانان حضور حداکثری نمایندگان و ظرفیت‌های ورزشی در زمان انتخابات است که در اساسنامه جدید لحاظ شد. تفاهم‌نامه خوبی با وزارت آموزش و پرورش نوشته شده است و تعهد داده‌ایم ۳۳ هزار معلم ورزش را برای چهارده و نیم میلیون دانش‌آموز آموزش دهیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به ظرفیت خوب استان اصفهان گفت: استان اصفهان سال‌های سال مهد واترپلو بوده و شناگران خوبی داشته است، کیفیت مدرسان آموزشی ما هرچه قدر بالاتر باشد، منجیان بهتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: استان اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیلی که دارد می‌تواند به‌عنوان قطب منطقه مرکز کشور تبدیل شود تا بتواند استان‌های همجوار را نیز کمک کرده و پوشش دهد.

حیدری اضافه کرد: فدراسیون در بخش عشایری نیز تفاهم‌نامه خوبی نوشته است تا در این بخش نیز بتوانیم کمک کرده تا آمار زیادی که در بخش غرق شدگی در دریاها و رودخانه‌ها داشته‌ایم را کاهش دهیم، همچنین برنامه‌های زیادی در بخش آموزش نجات غریق در حوزه همگانی داریم.

وی تصریح کرد: اولین اردوی تیم ملی نجات غریق برای اعزام به مسابقات جهانی در بوشهر در حال برگزاری است که دو نفر از اصفهان در این اردو حضور دارند.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی خطای به رئیس هیئت استان تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان را مهم و ضروری خواند و تأکید کرد: همسویی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان، قدرت ما را دوچندان می‌کند و ما نیز در فدراسیون در کنار شما خواهیم بود 

وی با استقبال از پیشنهاد میزبانی اصفهان برای مسابقات قهرمان کشوری در سال آینده خاطرنشان کرد: استان اصفهان ناجیان بسیار خوبی دارد، همچنین غواصانی زبده و با دانشی دارد که باید از این ظرفیت و پتانسیل استفاده شود.

وی اضافه کرد: مجوز غواصی استخری نیز گرفته شده است تا در کنار شنا و نجات غریق، در استخرها بتوانیم غواصی نیز داشته باشیم.

حیدری با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در مباحث فرهنگی و تبلیغاتی گفت: رسانه‌ها می‌توانند در بحث فرهنگ‌سازی، تبلیغات آموزش همگانی به ما کمک کنند تا در بخش غریق نجات و شنا با مشکلات کمتر و کاهش آمار غرق شدگان مواجه شویم.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید