امروز: دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 11 ذو الحجة 1445 | 2024-06-17
کد خبر: 546151 |
تاریخ انتشار : 06 خرداد 1403 - 11:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه از قرار گرفتن نام دو دونده و یک مربی کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی اعزامی کشورمان به مسابقات دوومیدانی غرب آسیا خبر داد. احمد روشن زاده در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به در پیش بودن مسابقات دوومیدانی غرب آسیا، اظهار کرد: این رقابت‌ها قرار است […]

صلح خبر/کرمانشاه رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه از قرار گرفتن نام دو دونده و یک مربی کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی اعزامی کشورمان به مسابقات دوومیدانی غرب آسیا خبر داد.

احمد روشن زاده در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به در پیش بودن مسابقات دوومیدانی غرب آسیا، اظهار کرد: این رقابت‌ها قرار است طی روزهای ۹ تا ۱۲ خرداد به میزبانی بصره عراق برگزار شود. 

وی افزود: طبق اعلام فدراسیون در ترکیب تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها نام دو دونده کرمانشاهی یعنی حسین کیهانی و امیرفرزام صفری دیده می‌شود. 

به گفته این مسئول، امیر فرزام صفری در دوی ۸۰۰ متر و حسین کیهانی نیز در دوی ۳۰۰۰ متر با مانع در این رقابت ها حضور خواهند داشت. 

روشن زاده در خصوص چرایی قرار نگرفتن سبحان احمدی و مرتضی ناظمی دیگر دونده‌های کرمانشاهی در ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات، عنوان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون یک برنامه اعزام دیگر به مسابقات برون مرزی را در دستور کار قرار داده، مقرر شده سبحان احمدی که اخیرا در مسابقات لیگ الماس کشور قطر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بود، در این رقابت‌ها حضور پیدا نکند. 

به گفته این مسئول، مرتضی ناظمی از دیگر ملی پوشان دوومیدانی ایران نیز به علت مصدومیت به این مسابقات اعزام نخواهد شد. 

وی یادآورشد: برای رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا در ترکیب کادر فنی تیم ملی، خانم راهبه فتاحی از مربیان استان نیز حضور دارد. 

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در بخش بانوان آتوسا آتش بجان و کوثر قاسمی ورزشکاران کرمانشاهی در یکی دو سال اخیر عملکرد خوبی در دوومیدانی ایران داشته‌اند، عنوان کرد: با وجود اینکه آتوسا آتش‌بجان در مسابقات انتخابی تیم ملی طی دو مرحله توانست حد نصاب لازم در رکوردها را ثبت کند و باید جزو نفرات اعزامی به مسابقات کویت و عراق قرار می‌گرفت، اما متاسفانه از لیست تیم ملی خط خورد. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید