امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 215095 |
تاریخ انتشار : 13 دی 1396 - 10:36 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ ۱۱هزار میلیارد دادیم ۸ هزار داشتند به گزارش صلح خبر؛ آرمان در صفحه اول روزنامه امروز 13 دی خود نوشت: ۱۱هزار میلیارد دادیم ۸ هزار داشتند     سخنگوی دولت با بیان اینکه قانون مرز اعتراض و اغتشاش را مشخص کرده است، گفت: از منظر دولت بر اساس حقوق شهروندی، […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛

۱۱هزار میلیارد دادیم ۸ هزار داشتند

به گزارش صلح خبر؛ آرمان در صفحه اول روزنامه امروز 13 دی خود نوشت: ۱۱هزار میلیارد دادیم ۸ هزار داشتند

 

۱۱هزار میلیارد دادیم ۸ هزار داشتند

 

سخنگوی دولت با بیان اینکه قانون مرز اعتراض و اغتشاش را مشخص کرده است، گفت: از منظر دولت بر اساس حقوق شهروندی، اعتراض حق شناخته شده شهروندان است و آنها می‌توانند با توجه به این حقی که دارند پیام و صدای خود را به مسئولان در چارچوب ضوابط قانونی برسانند و اعتراض خود را داشته باشند.

محمدباقر نوبخت در نشست خبری سه‌شنبه اظهارکرد: دولت به حقوق شهروندی همه مردم چه آنهایی که به دولت رأی داده‌اند و یا چه کسانی که به رقیب دولت رأی داده‌اند، پایبند است و آنها را به رسمیت می‌شناسد. وی ادامه داد: تجمعات مختلفی در گذشته از جمله تجمعات سپرده‌گذاران یا بازنشستگان بدون مشکل برگزار شده است اما در روزهای اخیر شاهد اغتشاش و آسیب رساندن به اموال عمومی بوده‌ایم.

قانون اساسی مرز اغتشاش با اعتراض را در اخلال در نظم عمومی و امنیت می‌داند و بر این اساس حساب اغتشاشگران با معترضان جداست. البته کسانی که با اغتشاشات مقابله می‌کنند باید در چارچوب قانون و حدود و اختیارات این اقدام را انجام دهند.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه کسانی که به اموال عمومی آسیب می‌رسانند طبق قانون محکوم هستند، تصریح کرد: دولت بر اساس سازوکارهای قانونی در انتخابات از مردم رأی گرفت و همه نیز سلامت انتخابات را تایید کردند.

دولت هم اعلام کرده است که خدمتگزار همه مردم چه کسانی که به دولت رأی داده‌اند و چه کسانی که به رقیب دولت رأی داده‌اند، است. نوبخت همچنین افزود: دولت از آسیب دیدن نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین آسیب رسیدن به اغتشاشگران ناراحت بوده و متاثر و دردمند حوادث اخیر است زیرا تمام کسانی که آسیب می‌بینند ایرانی هستند.

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید