امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 333095 |
تاریخ انتشار : 15 دی 1398 - 15:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر کاندیدای ریاست جمهور آمریکا تهدید تازه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن مراکز فرهنگی ایران را تهدید به مرتکب شدن جنایتی جنگی خواند. به گزارش صلح خبر، الیزابت وارن، سناتور آمریکایی و کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به تهدید جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

کاندیدای ریاست جمهور آمریکا تهدید تازه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن مراکز فرهنگی ایران را تهدید به مرتکب شدن جنایتی جنگی خواند.

به گزارش صلح خبر، الیزابت وارن، سناتور آمریکایی و کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به تهدید جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، در صفحه توییترش خطاب به ترامپ، نوشت: تو تهدید می‌کنی که جنایت‌های جنگی مرتکب شویم. ما سر جنگ با ایران نداریم. مردم آمریکا خواهان جنگ با ایران نیستند. این دموکراسی است. تو نمی‌توانی جنگی را با ایران آغاز کنی و تهدیدهایت، نظامیان و دیپلمات‌هایمان را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهد.[این کار را] متوقف کن.

واکنش این مقام آمریکایی در پی اظهارات تهدیدآمیز رئیس جمهور آمریکا در شب گذشته مطرح می‌شود که گفته بود: ایران با جسارت زیاد درباره حمله به منافع آمریکا سخن می‌گوید، اگر ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکایی حمله کند ۵۲ سایت ایرانی -به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گروگان گرفته شدند- هدف قرار می‌گیرند.

ترامپ در توییت خود ادعا کرده است اهدافی که برای حمله در نظر گرفته‌اند “بعضی به شدت سطح بالا و برای ایران و فرهنگ ایرانیان بسیار مهم هستند” و به گفته او حمله به آنها “به سرعت و با شدت” انجام می‌شود.

او در پایان گفته است: ایالات متحده هیچ تهدیدی نمی‌خواهد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در واکنش به این اظهارات رئیس جمهور آمریکا، نوشت: دونالد ترامپ که با ترورهای ناجوانمردانه روز جمعه به شکلی گسترده حقوق بین‌الملل را نقض کرده است، اکنون تهدید می‌کند که دوباره قوانین بین‌المللی را نقض خواهد کرد. هدف قرار دادن مراکز فرهنگی جنایت جنگی است.

وی ادامه داد: پایان حضور شرورانه آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید