امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 517138 |
تاریخ انتشار : 06 شهریور 1402 - 22:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان تیم فوتسال گیتی‌پسند با پیروزی پر گل ۶ بر یک برابر مقاومت البرز هفته پنجم را پشت سر گذاشت. در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، امروز (دوشنبه- ۶ شهریور ماه) گیتی‌پسند اصفهان در خانه میزبان مقاومت‌البرز بود و در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند. ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه […]

صلح خبر/اصفهان تیم فوتسال گیتی‌پسند با پیروزی پر گل ۶ بر یک برابر مقاومت البرز هفته پنجم را پشت سر گذاشت.

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، امروز (دوشنبه- ۶ شهریور ماه) گیتی‌پسند اصفهان در خانه میزبان مقاومت‌البرز بود و در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه را مسعود محمدی،بهزاد رسولی، محمد سنگ‌سفیدی، مهدی مهدی‌خانی، بهمن جعفری، حسین خدامی، علیرضا رفیعی‌پور، علیرضا عسگری، بهداد شیخ‌احمدی، مهدی عبداللهی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، ابوالفضل حسن‌خانی، مهدی کریمی، امیرحسین داوودی و کیانوش شیرپور تشکیل دادند.

به گزارش صلح خبر، نیمه نخست این دیدار با حملات پیاپی گیتی‌پسند آغاز شد و تا دقیقه ۷ دروازه‌بان مقاومت سد محکمی مقابل شاگردان کشاورز بود، اما در دقیقه ۱۰ مهدی کریمی از روی کرنر ارسالی گل اول و لحظاتی بعد با توپ‌ربایی از بازی مقاومت گل دوم را وارد دروازه مقاومت کرد. در نهایت نیمه اول با نتجه ۲ بر صفر به سود مشکی‌پوشان اصفهانی به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم نیز امیرحسین داوودی با ضربه تمام کننده به گل سوم رسیدند. دقایقی پس از گل سوم گیتی‌پسند، داور با کارت زرد دوم  مهدی کریمی، ستاره گیتی پسند را از زمین مسابقه اخراج کرد.

پس از توفف چند ندقیقه‌ای، توپ مقاومت وارد دروازه گیتی‌پسند شده و نتیجه ۳ بر یک بر روی تابلو ثبت شد.

در حالی که مقاومت البرز پاور پلی و بازی ۵نفره را در دستور کار خود قرار داده بود، گیتی‌پسند توسط مسعود یوسف و سپس محمدحسین درخشانی برای بار چهارم و پنجم به گل رسید.

در دقایق پایانی محمد کشاورز تصمیم گرفت بازی ۵ نفره را آزمایش کند، این تصمیم خیلی زود ثمر داد و دروازه مقاومت را سنگ‌سفیدی کاپیتان گیتی‌پسند برای بار ششم باز کرد.

در نهایت این دیدار خانگی با نتیجه ۶ بر یک به سود مشکی‌پوشان گیتی‌پسند به پایان رسید.

تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و با تفاضل گل برابر و تنها به دلیل گل زده کمتر در جایگاه دوم لیگ برتر فوتسال قرار گرفت و همچنان دوشادوش مس سونگون پیش می‌رود.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید