امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 106899 |
تاریخ انتشار : 07 بهمن 1391 - 8:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اعتقاد دارد دو صحنه مشکوک باید به سود تیمش پنالتی گرفته می شد گفت: با این داوری ها لیگ برای ما تمام شده است.  یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: بازی را خوب شروع و تمام کردیم. اکثر […]

پارسی وی:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اعتقاد دارد دو صحنه مشکوک باید به سود تیمش پنالتی گرفته می شد گفت: با این داوری ها لیگ برای ما تمام شده است.

 یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: بازی را خوب شروع و تمام کردیم. اکثر بازی در طول 90 دقیقه تحت اختیار ما بود و اگر کمی در ضربات آخرمان دقت می کردیم می توانستیم به گل دست یابیم و برنده از میدان خارج شویم. بچه ها خوب بازی کردند و از آنها تشکر می کنم اما در ضربات پایانی بی دقت بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که داوری دیدار چگونه بود؟، خاطر نشان کرد: از زمانی که سرمربی تیم شده ام در چند صحنه این چنینی داوران به نفع ما سوت نزدند، در نیمه اول بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی ایجاد شد که به نظرم هر دوی آنها پنالتی بود.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: طی گزارشی که در رختکن به من دادند، متوجه شدم که اکثر کارشناسان داوری به پنالتی بودن این صحنه ها اعتقاد داشتند، نمی دانم این چه جو و سناریویی است که برای ما نوشته شده است. این پنجمین بار بود که طی این مدت برای ما پنالتی نگرفتند و نمی دانم باید در خصوص این موضوع با چه کسی صحبت کنیم و این را می دانم که صدایمان هم به جایی نمی رسد.

گل محمدی افزود: پاسخ 30 میلیون هواداری که روز و شب ندارند را چطور باید بدهیم، این معضل باید هرچه زودتر در داوری رفع شود.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: امروز در فاز حمله و دفاع خوب بودیم البته تیم حریف با تعداد زیادی دفاع می کرد که گذشتن از خط دفاعی چندلایه ای آنها کار سختی بود.

وی با بیان اینکه لیگ برای ما تمام شده نیست، تاکید کرد: تا آخرین لحظه می جنگیم تا به رتبه های بالای جدول صعود کنیم اما با این وضعیت داوری، لیگ برای ما تمام شده است.

وی در خصوص عملکرد کریم انصاریفرد تصریح کرد: او یکی از بهترین بازی هایش را برای ما انجام داد و زمانیکه او را تعویض کردم احساس کردم که کریم خسته است در کل از او راضی هستم.

«یکی از بدشانسی های ما مصدومیت علی کریمی بود»، گل محمدی با بیان این جمله تاکید کرد: نبود او در این دیدار احساس شد و امیدوارم او به زودی با آمادگی هر چه بیشتر برگردد.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیا اظهار داشت: تمام تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهیم. کسب یک سهمیه حق ماست. شاید کمی دیر شده باشد اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با تساوی به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید