امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 517404 |
تاریخ انتشار : 09 شهریور 1402 - 2:05 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مربی فولاد خوزستان با بیان اینکه آینده خوبی را برای این تیم متصور است، از پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های بزرگ آسیا تمجید کرد. به گزارش صلح خبر، فولاد خوزستان در چهارمین هفته لیگ برتر در بازی خانگی مقابل پرسپولیس ناکام بود و با ۲ گل شکست خورد تا در قعر جدول رده‌بندی لیگ […]

مربی فولاد خوزستان با بیان اینکه آینده خوبی را برای این تیم متصور است، از پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های بزرگ آسیا تمجید کرد.

به گزارش صلح خبر، فولاد خوزستان در چهارمین هفته لیگ برتر در بازی خانگی مقابل پرسپولیس ناکام بود و با ۲ گل شکست خورد تا در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر جای بگیرد. اولی گلادیسون، مربی فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از هرچیزی جا دارد سالگرد درگذشت پیشکوستان استان را تسلیت بگویم. با عملکردی که امروز ارائه دادیم آینده روشنی برای تیم فولاد می‌بینیم. همانطور که دیدید امروز حمایت هواداران را داشتیم. اما این دیدار بازی‌هایی هستند که وقتی غفلت کنید و تمرکزتان را از دست دهید به ضررتان تمام می‌شود.

وی با اشاره به بزرگی پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و یکی از بهترین‌های آسیا است و نتایج سال‌های قبل این تیم گویای این مساله است.

مربی بدنساز فولاد در پاسخ به این سوال که چرا فولاد با تاخیر در تعویض‌ها عمل کرد و تصمیم تعویض‌های این تیم با چه کسی بود؟ گفت: چیزی در ارتباط با تاخیر در ورود بازیکن به زمین متوجه نشدم اما اگر بازیکنان وارد نمی‌شدند می گفتیم چرا زودتر نیامدند و این فوتبال است و غیر قابل پیش بینی است. چه تعویض کنید یا نکنید فوتبال یک ورزش است که غیرقابل پیش بینی است. همه مربیان تیم در خصوص تعویض‌ بازیکنان به صورت مشورتی تصمیم‌گیری کردند.

گلادیسون در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می تواند در تعطیلات لیگ از بحران خارج شود گفت: ما برای رهایی از این وضعیت کار می‌کنیم و باید قوای ذهنی و فیزیکی بازیکنان را ارتقا دهیم و قطعا در این مدت تلاش می‌کنیم از این بحران خارج شویم و در بازی‌های بعدی از این وضعیت خارج شویم تا تیم هماهنگ‌تر شود.

در حالی که یکی از خبرنگاران این سوال را پرسید که خیلی‌ها معتقدند تیم با بازیکنان ضعیف بسته شده است و نظر شما چیست؟ مدیر رسانه فولاد عنوان کرد که گلادیسون یک هفته قبل از آغاز مسابقات به تیم ملحق شد و در جریان نقل و انتقلات نیست.  همچنین خود آقای گلادیسون با فولاد تا پایان فصل قرارداد دارد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید