امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 76485 |
تاریخ انتشار : 16 فروردین 1395 - 12:56 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه صلح خبر -گروه سیاسی : – رییس جمهور گفت: ما حق نداریم در زندگی خصوصی مردم مداخله کنیم،مردم باید به ما اعتماد کنند. نکند خدای نکرده شبکه اجتماعی بیگانه قابل اعتماد‌تر از یک شبکه داخلی شود. به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در نشست با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت […]

به گزارش پایگاه صلح خبر -گروه سیاسی : – رییس جمهور گفت: ما حق نداریم در زندگی خصوصی مردم مداخله کنیم،مردم باید به ما اعتماد کنند. نکند خدای نکرده شبکه اجتماعی بیگانه قابل اعتماد‌تر از یک شبکه داخلی شود.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در نشست با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: سال گذشته صادرات غیرنفتی ایران 42 میلیارد دلار و واردات غیرنفتی 41 میلیارد دلار بود.

اهم سخنان وی به نقل از ايرنا و پايگاه اطلاع رساني دولت به شرح زیر است:

** نباید نظرهای مختلف به جدایی و تفرقه تبدیل و فکر ما به حاشیه سازی مشغول شود. نباید اجازه دهیم فضای امید و تلاشی که به وجود آمده از بین برود. زمان انتخابات رقابت و بحث کنیم اما وقتی انتخابات به پایان رسید دیگر نباید آثارش ادامه یابد تا به انتخابات بعدی برسد.

** فضای امروز پس از برجام باید مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد، در این فضا باید سرمایه داخلی را جذب کنیم؛ حوزه ای که در این فضا بیشتر از حوزه های دیگر باعث تحولات صنعتی، فناوری و علم و دانش شود، آی تی و آی سی تی است.

* پیشرفت در رقابت سالم بوجود می آید و اگر موضوعی در انحصار دولت یا نهادی باشد دردسر ایجاد می کند، اگر اکنون در دنیا رقابت نبود آیا شما با همین قیمت خدمات ارتباطی به مردم ارائه می کردید؟ رقابت باعث می شود که قیمت را کاهش دهید و کیفیت را بالا ببرید.

* قدم هاي خوب در زمينه شبکه ملی اطلات برداشته شده و چارچوب های آن تصویب شده است، باید در این شبکه ارتباطات مردم امن تر باشد. وزارت ارتباطات امین مردم است. شما امکاناتی در اختیار دارید که می توانید مکالمات مردم را گوش کنید اما این کار خیانت در امانت است. البته در این زمینه استثنائاتی همچون شبکه های بزرگ تروریستی و فساد وجود دارد که این موضوع متفاوت است اما اصل بر امنیت ارتباطات است که اسلام و قانون اساسی بر آن تاکید کرده است.

** ما حق نداریم در زندگی خصوصی مردم مداخله کنیم، مهم ترین اصل امانت است و مردم باید به ما اعتماد کنند. نکند خدای نکرده مردم یک شبکه اجتماعی بیگانه را امین بدانند و به آن اعتماد کنند اما به یک شبکه داخلی اعتماد نکنند، نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی بیافتد.

ادامه دارد….

 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید