امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 46585 |
تاریخ انتشار : 30 دی 1394 - 7:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > رسانه – یک فروند هواپیمای ایرباس 319 در راستای نوسازی و توسعه ناوگان هوایی زاگرس وارد کشور شد. رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس از ورود یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۱۹ به کشور خبر داد و با بیان این‌که تا پایان سال ۵ فروند هواپیمای دیگر به شرط تامین مالی از سوی بانک‌های داخلی وارد کشور […]

فرهنگ > رسانه – یک فروند هواپیمای ایرباس 319 در راستای نوسازی و توسعه ناوگان هوایی زاگرس وارد کشور شد.

رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس از ورود یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۱۹ به کشور خبر داد و با بیان این‌که تا پایان سال ۵ فروند هواپیمای دیگر به شرط تامین مالی از سوی بانک‌های داخلی وارد کشور می شود، گفت: فقط در “حرف” از ایرلاین‌ها حمایت می‌شود. اینجا را ببینید.

 آخرین تحولات بازار، از افت قیمت طلا، سکه و ارز حکایت دارد.اینجا را ببینید.

 سیاست

علی مطهری که صلاحیتش برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم رد شده، امروز به ورزشگاه تختی رفت تا نسبت به این امر اعتراض کند. اینجا را ببینید.

 تا ساعتی دیگر فرصت سه روزه داوطلبانی که صلاحیت‌شان برای حضور دهمین دوره انتخابات مجلس رد و یا احراز نشده به پایان می‌رسد. اینجا را ببینید.

 فرهنگ

علی‌رضا افتخاری، خواننده‌ی موسیقی سنتی ایران می‌گوید پایکوبی‌اش در کنسرت پنج‌شنبه‌شب (۲۴ دی-۱۴ ژانویه) او در شهرستان بناب برای شاد کردن کودکان سرطانی بوده و می‌خواسته لبخند این کودکان را ببیند. اینجا را ببینید.

 مهراوه شریفی‌نیا عکسی از گریم شخصیت «کیمیا» را در سنین پیری به اشتراک گذاشت. اینجا را ببینید.

جامعه

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از دایر بودن تمامی مدارس شهر تهران در روز چهارشنبه 30 دی خبر داد. اینجا را ببینید.

دستور پلمب یک رستوران معروف پایتخت در حوالی خیابان ظفر و ولیعصر (عج) در ادامه بازدیدهای منظم معاونان دادستان تهران از رستوران‌ها، صادر شد اینجا را ببینید.

بین الملل

دکتر محمد جواد ظریف وزیر خارجه در برنامه نگاه یک درباره جزئیات اجرایی شدن برجام و مسایل خاورمیانه توضیح داد. اینجا را ببینید.

وزیر دفاع پاکستان گفت: دیدار روز گذشته محمد نواز شریف با پادشاه عربستان امیدوار کننده بوده و پاسخ مثبت از عربستان دریافت شده است. اینجا را ببینید.

ورزش

مهدی ترابی در ابتدای نیمه دوم بازی با چین یک سوپر گل برای تیم ملی به ثمر رساند. اینجا را ببینید.

در پایان بازی تیم ملی امید و چین ، کاپیتان شایسته تیم بغضش ترکید و محمد خاکپور این را حاصل فشار رسانه های مجازی می داند. اینجا را ببینید.

دانش

گروهی از مهندسان هوا و فضا برای نجات مسافران هواپیماهای مسافربری طرحی جدید ارائه کرده‌اند. در این طرح کابین مسافران می‌تواند در موقع خطر جدا شده و با استفاده از چتر نجات فروید بیاید. اینجا را ببینید.

عکس روز ناسا به تصویری از نزدیک‌ترین ستاره به خورشید تعلق پیدا کرده است. پروکسیما قنطورس یک ستاره کوتوله قرمز با فاصله ۴٫۲ سال نوری از زمین است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

کاندیدای داخلی حزب جمهوری‌خواه در جدیدترین سخنان جنجالی‌اش بر لزوم بازگشت کارخانه‌های اپل به امریکا، حتی با توسل به‌زور سخن گفت. اینجا را ببینید.

اخیراً کمپانی دل تبلت جدیدی را مجهز به ویندوز 10 راهی بازار کرده است که مستقیماً از طریق سایت خود به کاربران به قیمت 399 دلار و 499 دلار می‌فروشد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

 در پی اجرایی شدن برجام، کمپین های مختلفی در شبکه های اجتماعی، بویژه گروه ها و کانال های تلگرامی شکل گرفته که با انتشار طرح زیر و نوشته های متنوعی همچون کمپین صلح خبر و آرامش، کمپین تشکر از دولت، کمپین حمایت از برجام و تیم مذاکره کننده در حال انتشار است. اینجا را ببینید.

داعش در اندونزی موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در سریال کیمیا ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد .او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند. اینجا را ببینید.

غلامعباس آرام، وزیر خارجه در کابینه هویدا و سناتور انتصابی شاه که در یک اقدام جالب روز 23 بهمن 57 یک روز بعد از فروپاشی نظام شاهنشاهی، از مجلس سنا استعفا داد! اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

همه‌چیز، قبل و بعد از تحریم به وزارت خزانه‌داری آمریکا با بختکی بنام صهیونیسم برمی‌گردد. اینجا را ببینید.

علی‌رضا افتخاری، خواننده‌ی موسیقی سنتی ایران می‌گوید رقصیدن و پایکوبی‌اش در کنسرت پنج‌شنبه‌شب (۲۴ دی-۱۴ ژانویه) او در شهرستان بناب برای شاد کردن کودکان سرطانی بوده و می‌خواسته لبخند این کودکان را ببیند. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

محمد جواد ظریف در جریان برنامه زنده نگاه یک به مجری برنامه طعنه ای به خاطر برنامه 90 انداخت. اینجا را ببینید

رویترز گزارشی از پیست‎ اسکی دیزین با عنوان «در دامنه‌های ایران» منتشر ساخت. اینجا را ببینید. 

/212 17

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!