امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 541000 |
تاریخ انتشار : 17 فروردین 1403 - 17:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی، جبهه کفر را به درماندگی انداخته‌اند و پیروزی نهایی از آن فلسطین است. محمداسماعیل کوثری، امروز ۱۷ فروردین‌ماه در راهپیمایی روز قدس در کاشان، اظهار کرد: با تدبیر امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از سال ۵۸ تاکنون […]

صلح خبر/اصفهان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی، جبهه کفر را به درماندگی انداخته‌اند و پیروزی نهایی از آن فلسطین است.

محمداسماعیل کوثری، امروز ۱۷ فروردین‌ماه در راهپیمایی روز قدس در کاشان، اظهار کرد: با تدبیر امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از سال ۵۸ تاکنون مردم ما به گونه‌ای حضور پیدا کرده‌اند که امروز ملت‌های دیگر به تاسی از ملت ایران در صحنه حضور پیدا کردند.

وی افزود: علت ایجاد اسرائیل در این منطقه، فتنه‌انگیزی و اختلاف میان کشورهای اسلامی است و دوم وجود انرژی فسیلی در این منطقه است و از این‌رو ملت فلسطین که از تمامی ادیان بودند را آواره کرده و افراد دیگر را جایگزین آنها کردند و جنگ‌هایی که اسرائیل شروع کرده به خاطر تصاحب نیل تا فرات است.

به گزارش صلح خبر، نماینده مردم تهران در مجلس، ضمن اشاره به تشکیل حزب‌الله لبنان گفت: استکبار جهانی از وحدت مسلمانان وحشت دارد چراکه هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی وحدت مسلمانان را بگیرد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

کوثری تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل سفارت اسرائیل به سفارت فلسطین تبدیل شد و دشمنان با هشت سال دفاع مقدس قصد داشتند که جمهوری اسلامی را از بین ببرند در حالی که خون پاک شهدا موجب شد مردم منسجم شوند و این همدلی و یکپارچگی باعث فتح‌الفتوحات مختلف شد.

وی تاکید کرد: کشورهایی که امروز حامی اسرائیل بودند در هشت سال دفاع مقدس نیز حامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران بودند و امام راحل نیز با سیاست خود اعلام فرمودند که راه قدس از کربلا می‌گذرد و مسیر راه ما را روشن کرد. 

کوثری تصریح کرد: باید در داخل کشور وحدت داشته باشیم. همه ائمه معصوم جلوی مستکبران ایستادگی کردند و همین ایستادگی باعث عزت و سربلندی می‌شود و اگر سرانجام این ایستادگی، به شهادت ختم شود رستگاری بزرگ است.

وی اظهار کرد: فلسطینی‌ها کاری کردند که تمام جبهه کفر به وحشت افتاد و اگر آمریکا و حامیانش در منطقه حضور پیدا نکرده بودند، کار اسرائیل تمام بود و این نشان از اهمیت اسرائیل برای جبهه کفر بود.

نماینده مردم تهران در مجلس، تاکید کرد: اگر ثابت‌قدم باشیم، خدا وعده داده است که حتما کمک می‌کند. دشمن خیال می‌کند با شهادت سرداران ما خدشه‌ای به جمهوری اسلامی وارد می‌کند.

کوثری گفت: با شهیدان زاهدی و حاج رحیمی از سال ۶۰ با هم بودیم و آنها به این مسیر باور داشتند و یقین آنها از کلام خداوند ریشه گرفته بود و و در این ایام مبارک به شهادت رسیدند و اگرچه بین ما نیستند، اما روح آنان ما را یاری می‌کند و امیدواریم در روز قیامت نیز شفیع ما باشند.

راهپیمایی روز قدس در کاشان از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج، با حضور قشرهای مختلف مردم آغاز شد و در مصلی کاشان به پایان رسید.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید