امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 39619 |
تاریخ انتشار : 13 آذر 1394 - 11:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزش > فوتبال ملی – کفاشیان که بعد از مصاحبه اخیر مایلی کهن او و کادر فنی خاکپور را ممنوع المصاحبه کرده، از طریق حبیب کاشانی برای مایلی کهن یک پیغام سفت و محکم هم داشت: «در مسایلی که به شما ارتباط ندارد، حرف نزن.» مایلی کهن و کروش؛ در یک قاب. سفر مربی پرتغالی به قطر […]

ورزش > فوتبال ملی – کفاشیان که بعد از مصاحبه اخیر مایلی کهن او و کادر فنی خاکپور را ممنوع المصاحبه کرده، از طریق حبیب کاشانی برای مایلی کهن یک پیغام سفت و محکم هم داشت: «در مسایلی که به شما ارتباط ندارد، حرف نزن.»

مایلی کهن و کروش؛ در یک قاب. سفر مربی پرتغالی به قطر قطعی شده و به طور حتم در بازی های مرحله نهایی مقدماتی المپیک ریو، کنار امیدها خواهد بود. بعد از تائید چند باره این همکاری از سوی فدراسیون فوتبال، همچنان شائبه هایی وجود داشت اما کفاشیان بار دیگر این خبر را تائید کرد و حتی گفت سفر کروش به قطر قطعی است. هنوز خیلی ها باور ندارند چنین چیزی ممکن باشد. اینکه کروش در نزدیکی تیم امید دیده شود. با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته و مصاحبه های سریالی مایلی کهن علیه سرمربی تیم ملی، این باور طبیعی بود. مدیر فنی تیم ملی امید مجموعه ای از حرف های تند را علیه کروش به زبان آورد و از آن سو حتی هادی طباطبایی مربی تیم امید از کارلوس انتقاد کرد که چرا مهدی رحمتی را به تیم ملی دعوت نمی کند؟ از آن سو، کارلوس هم آرام نگرفت و در دیداری که با کفاشیان داشت، به گلایه شدید از امیدها پرداخت و گفت اگر قرار به مصاحبه باشد، او بیشتر از همه مصاحبه کردن بلد است اما «به خاطر آرامش تیم ملی چیزی نمی گوید.» اما کروش تاکید کرد که اگر قرار است مصاحبه ها ادامه داشته باشد، او هم جواب امیدها را می دهد. پس از مصاحبه آخر مایلی کهن علیه کارلوس بود که این مربی به کفاشیان پیغام داد که جوب مدیر فنی تیم امید را می دهد اما کفاشیان او را به آرامش دعوت کرد و در ادامه، از طریق کاشانی مدیر تیم امید، به مایلی کهن هشدار داد که اگر دوباره مصاحبه کند و «حرف بی ربط» بزند حتی ممکن است از کار برکنار شود.
بعد از همه این اتفاقات، باور سفر کروش به قطر، برای همه غیر ممکن بود اما این اتفاق به طور قطع می افتد. حداقل کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال این سفر را قطعی می داند. هدف کروش از این سفر، مشورت فنی نیست. حداقل این جمله مایلی کهن که «فیلم تمرین کروش را به ما هم بدهند که ببینیم چطور بین 4 تیم پنجم شویم» نشان می داد از نظر فنی کادر فنی تیم امید کوچکترین اعتقادی به تفکرات مربی پرتغالی ندارد. به گفته کفاشیان با این شرایط، هدف کروش از سفر به قطر تنها انگیزه دادن به بازیکنان و همینطور زیر نظر گرفتن بازیکنان مشترک تیم امید و بزرگسالان خواهد بود. کفاشیان حتی تاکید می کند که اگر امیدها نیاز داشتند، مشورت فنی صورت می گیرد و اجباری برای این کار وجود نخواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال حتی با جدیت می گوید که قرار نیست بین مایلی کهن و کروش دعوایی صورت بگیرد. او از کلمه «نترسید» استفاده می کند و به همه اطمینان می دهد که اختلافی به وجود نمی آید. کفاشیان که بعد از مصاحبه اخیر مایلی کهن او و کادر فنی خاکپور را ممنوع المصاحبه کرده، از طریق حبیب کاشانی برای مایلی کهن یک پیغام سفت و محکم هم داشت: «در مسایلی که به شما ارتباط ندارد، حرف نزن.» این برخورد قاطع کفاشیان بود با مردی که در پست مدیر فنی تیم امید، نایب رئیس اول و دوم کفاشیان را مورد هجمه قرار داد و حتی افشین پیروانی، مدیر رسانه ای تیم امید، دستیاران کروش و… را بی نصیب نگذاشت.

252 43

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!