امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 541627 |
تاریخ انتشار : 25 فروردین 1403 - 10:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور با بیان اینکه ابتدای فصل هم گفتم تراکتور جزو مدعیان نیست، گفت: تراکتور و سپاهان قهرمانی را به سرخابی ها تعارف زدند. مهدی کریمیان، در گفت‌وگو با صلح خبر در ارزیابی از شرایط فعلی تراکتور اظهار کرد: تراکتور قبل از این دو سه بازی شرایط ایده‌آل داشت و حتی در […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور با بیان اینکه ابتدای فصل هم گفتم تراکتور جزو مدعیان نیست، گفت: تراکتور و سپاهان قهرمانی را به سرخابی ها تعارف زدند.

مهدی کریمیان، در گفت‌وگو با صلح خبر در ارزیابی از شرایط فعلی تراکتور اظهار کرد: تراکتور قبل از این دو سه بازی شرایط ایده‌آل داشت و حتی در جمع مدعیان قهرمانی قرار گرفته بود. تراکتور سر بزنگاه‌ها یک باره دچار مشکلاتی می‌شود که فنی نیستند چون همیشه تکرار می‌شوند.

او ادامه داد: من همیشه گفتم تیم هایی که قهرمانی را از دست می‌دهند مقابل تیم های مدعی از دست نمی‌دهند بلکه مقابل تیم های بحران زده امتیازات لازم را نمی‌گیرند. وقتی با سپاهان مساوی می‌کنید به شما خرده نمی‌گیرند اما باخت با اختلاف مقابل ذوب آهن که هفته هاست در بحران است، نشان دهنده این است که مشکل جای دیگر است.

کریمیان گفت: صحبت درباره تراکتور خیلی زیاد است و باید این چند هفته بگذاریم در آرامش تیم مسیرش را سپری کند و در نهایت ببینیم خمس چه خروجی خواهد داشت.

این کارشناس فوتبال افزود: از نظر من خمس مربی صاحب سبکی بود و کار فنی اش متفاوت است. اما باید ببینیم بازیکنان مازاد تیم های دیگر که در نقل و انتقالات به تراکتور آمدند آیا واقعا انتخاب خودش بودند؟

او درباره استعفای محمد نصرتی اضافه کرد: نمی‌دانم چه بگویم و چه شد که نصرتی اینگونه احساسی صحبت کرد. به هر حال قضیه هوادار با مربی و بازیکن فرق می‌کند. آن‌ها به سختی به ورزشگاه می آیند و شاید یک جاهایی چیزی‌هایی بگویند. همیشه گفتم مردم ولی‌نعمت ما هستند و در این شرایط اقتصادی و قرارداد های نجومی بازیکنان، هضم این موضوعات برایشان سخت است. در همه دنیا هم ممکن است بازیکنان را هو بکنند اما من با فحاشی موافق نیستم. وقتی نصرتی اینگونه استعفا می‌دهد باید ببینیم چه مسائلی گذشته و چه اتفاقاتی افتاده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور می‌تواند در ادامه مسیر به قهرمانی امیدوار باشد، گفت: ابتدای فصل هم گفتم تراکتور جزو مدعیان نیست. استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعی هستند. تراکتور این ۳ هفته را از دست داد و تنها ۲ امتیاز کسب کرد آن هم در بازی‌های خانگی پشت سر هم که می‌توانستند از آن‌ها استفاده کنند. تراکتور و سپاهان قهرمانی را به سرخابی ها تعارف زدند.

هافبک پیشین تراکتور با بیان اینکه راس مدیریت که خیلی هزینه می‌کند، گفت: باید جایی هزینه کنیم که به ما سود می‌دهد. باشگاه قبل از خرید یک بازیکن که ملزم به هزینه است باید اول توسط کمیته فنی آن را بررسی و کارشناسی کنند. در ابتدای فصل بحثی وجود داشت و خمس زیر بار نمی‌رفت و می‌گفت من بازیکنان را نگرفته‌ام. به خاطر همین می‌گویم باید پایان فصل راجع به این موضوعات صحبت شود.

او درباره مشکلات باشگاه تراکتور اضافه کرد: یک قسمت را باید مدیریت و یک قسمت را باید کادرفنی پاسخگویی کنند و بخش اعظمی اش را بازیکنان. خمس مثل ذوب‌آهن تعویض های احساسی داشت ، ولی خب وقتی نیمه اول را یک هیچ بیرون می‌روید و در نیمه دوم ۳ گل میخورید و سریع چند تعویض انجام می‌دهید، نشان می‌دهد، چیدمان اشتباه و تعویض‌ها اشتباه است.

به گفته وی،تفاوت قیمت بازیکنان زیاد شده است. برای مثال قیمت بازیکنی با عملکرد خوب در ملوان یا شمس آذر کم است و بازیکنی با قیمت نجومی به تراکتور آمده و انتظارات از او زیاد است و می توان گفت قسمت بزرگ اشکال کار در بازیکنان است.

او درباره نارضایتی هواداران تراکتور از خمس که خواستار جدایی او شده‌اند گفت: در این مقطع اصلا موافق تغییر سرمربی نیستم. با تمام احترام مربی بزرگی وجود ندارد که به جای خمس بیایید و مربی خارجی به زمان نیاز دارد و در این هفته ها اصلا درست نیست. در سال آینده هم اگر خمس نباشد باید مربی بزرگ تر از خمس به تراکتور بیاید و دوباره اسیر مربی هایی که سال هایی ۶_۵ هفته به تراکتور آمدند، نشوند.

پیشکسوت تراکتور عنوان کرد: باشگاه باید افراد قوی تری را از لحاظ مدیریتی به بدنه خودش اضافه کند. در راس در نیروی های مدیریت که باید دارای مشاوران خیلی خوب باشند تصمیم‌گیرنده هستند.

کریمیان خاطرنشان کرد: به هواداران تراکتور درود می‌فرستم و می‌گویم، آرامششان را حفظ کنند. تراکتور در شرایطی قرار گرفت که در این ۳_۲ هفته اخیر می‌توانست واقعا با توجه به امتیازات از دست رفته استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی بجنگد. تراکتور را با هوادارانش می شناسند و باید خویش دنداری کنند. کار نشدن در فوتبال وجود ندارد و باید تیم‌شان را حمایت کنند. چیزی که تیم دارد همین ها است و بازیکنی نمی‌تواند اضافه شود و حتی اگر مربی جدیدی بیاید نمی‌تواند شق القمر کند. با این ها باید ادامه داد و حمایت کرد تا ببینیم خروجی چیست و در نهایت بتوانیم راجع به آن صحبت کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید