امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 493551 |
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1401 - 14:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه کرم احمدیان برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت هیات بسکتبال کرمانشاه را بدست گرفت.  به گزارش صلح خبر، مجمع انتخابات ریاست هیات بسکتبال استان کرمانشاه، امروز(۱۶ بهمن) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش کرمانشاه برگزار شد و کرم احمدیان – رییس کنونی هیات بسکتبال کرمانشاه- برای یک دوره چهار ساله دیگر […]

صلح خبر/کرمانشاه کرم احمدیان برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت هیات بسکتبال کرمانشاه را بدست گرفت. 

به گزارش صلح خبر، مجمع انتخابات ریاست هیات بسکتبال استان کرمانشاه، امروز(۱۶ بهمن) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش کرمانشاه برگزار شد و کرم احمدیان – رییس کنونی هیات بسکتبال کرمانشاه- برای یک دوره چهار ساله دیگر در ریاست این هیات باقی ماند. 

در این مجمع کرم احمدیان، علیرضا سالکی و شاهپور مردانی سه کاندیدای احراز پست ریاست هیات بسکتبال استان بودند که با عدم حضور دو کاندیدا – علیرضا سالکی و شاهپور مردانی – رای گیری از اعضای مجمع انجام گرفت و کرم احمدیان با کسب ۲۵ رای موافق از مجموع ۲۵ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت. 

احمدی پیش از انجام رای گیری در تشریح برنامه‌های خود برای چهار سال آینده بسکتبال استان، اظهار کرد: داشتن منابع مالی پایدار یکی از مهمترین برنامه هایی است که برای چهار سال پیش رو خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: در نظر داریم تا بتوانیم مسابقات لیگ استانی را تدوین و آن را اجرایی کنیم. 

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه ارتقاء دانش مربیان و داوران را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: باتوجه به توسعه روزافزون بسکتبال سه نفره در نظر داریم که این بخش را تقویت کنیم. 

وی از تلاش برای احداث یک زمین بسکتبال سه نفره در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد هم خبر داد و گفت: طی سالهای گذشته با تلاش هایی که داشتیم موفق به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای احداث زمین‌های سه نفر در شش منطقه شهرداری کرمانشاه شدیم که با تغییرات مدیریتی در شهرداری این مسئله متوقف ماند، اما دوباره پیگیری‌هایی را در این زمینه درحال انجام داریم. 

احمدیان به برنامه‌ریزی هایش برای استعدادیابی اشاره کرد و گفت: در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری‌هایی خواهیم داشت. 

وی یکی از راه‌های توسعه ورزش بسکتبال را جلب مشارکت ارگانها و سازمانها و استفاده از ظرفیت سالن‌های آنها عنوان کرد. 

رییس فدراسیون بسکتبال در ادامه از تقویت بسکتبال در شهرستانها هم خبر داد و گفت: از ایجاد خانه بسکتبال در همه شهرستانها حمایت می‌کنیم. 

وی اضافه کرد: تقویت بخش بسکتبال بانوان، تاسیس باشگاه‌های بسکتبال در شهرستانها، ایجاد بانک جامع اطلاعات و آمار جامعه بسکتبال استان، راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی، و فرهنگ سازی و ایجاد جذابیت در این رشته برای خانواده‌ها و تقویت تیم های منتخب استان از دیگر اقداماتی است که انجام خواهیم داد. 

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید