امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 531825 |
تاریخ انتشار : 06 دی 1402 - 20:05 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه به گفته رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه، کرمانشاه بزودی میزبان مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان در هر دو دور رفت و برگشت خواهد بود. مجتبی همتیان، امروز( ششم دی) در مجمع سالیانه هیات کونگ فو استان که با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد، با اشاره به عملکرد این هیات طی یکسال […]

صلح خبر/کرمانشاه به گفته رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه، کرمانشاه بزودی میزبان مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان در هر دو دور رفت و برگشت خواهد بود.

مجتبی همتیان، امروز( ششم دی) در مجمع سالیانه هیات کونگ فو استان که با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد، با اشاره به عملکرد این هیات طی یکسال گذشته، اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ورزشکاران رشته‌های زیرمجموعه این هیات به مسابقات مختلف کشوری اعزام شده اند که حاصل آن کسب حدود ۱۵۰ مدال بوده است.  

وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۴ انجمن و سبک زیر مجموعه فدراسیون کونگ فو فعال است که از این تعداد ۱۰ انجمن آن در کرمانشاه فعالیت می‌کند.

رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته را طی سالجاری حدود ۱۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد به نسبت سال گذشته که حدود ۱۲۰۰ ورزشکار داشتیم، رشد نشان می دهد.

وی در ادامه از میزبانی کرمانشاه برای مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان هم خبرداد و گفت: بزودی کرمانشاه میزبانی دور رفت و برگشت این رقابت‌ها را خواهد داشت. 

همتیان در ادامه به برنامه‌ریزی برای توسعه هرچه بیشتر کونگ فو در کرمانشاه  اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود تا برنامه‌های تمرینی تیم‌هایمان را از دل سالن ها به سطح پارک‌ها ببریم تا مردم بیشتر با این رشته آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مسابقات استانی در همه رده‌های سنی و در هر دو بخش بانوان و آقایان کمک خواهد کرد تا بتوانیم نخبه‌های این رشته در سطح استان را شناسایی کنیم.

رئیس هیات کونگ فو استان اضافه کرد: از طرفی بدنبال ایجاد مراکز استعدادیابی در سطح استان هستیم تا بتوانیم از طریق آن استعدادهای کونگ فو را شناسایی و پرورش دهیم.

به گفته این مسئول، تجهیز دو سالن کونگ فو واقع در مجموعه ورزشی تختی و امام سجاد و سرکشی و بازدید از باشگاه های کونگ فو از دیگر برنامه های در دستور کار هیات استان خواهد بود.

وی برگزاری دوره های مربیگری، داوری و باز آموزی، ارتباط با نهادها و سازمان های مختلف برای توسعه بیشتر این رشته، تجهیز تعدادی از شهرستان‌ها، توسعه ورزش قهرمانی، برگزاری دوره های استعدادیابی و میزبانی اردوهای ملی را از دیگر اقدامات این هیات اعلام کرد.

مجمع سالیانه هیات کونگ فو کرمانشاه ۱۹ عضو  داشت که همگی اعضا در این مجمع حضور داشتند.

در ادامه این نشست، اعضای مجمع به مهسا فتاحی به عنوان نائب رئیس، زینب امینی به عنوان خزانه دار، هوشنگ اکبری، اکرم قبادی و امیر حیرتی به عنوان عضو هیات رئیسه و شهروز جلیلیان به عنوان بازرس رای اعتماد دادند.

همچنین در این مراسم، پیشکسوتان، مربیان، داوران، قهرمانان و روسای برتر هیات های ورزشی شهرستانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید