امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 39496 |
تاریخ انتشار : 12 آذر 1394 - 7:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – حضور در مراسم اربعین حسینی در جوار حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آرزویی است در دل تمامی شیعیان حسینی. به گزارش خبرآنلاين، پس از سقوط رژيم بعث در عراق و در چند سال گذشته، امکان حضور عاشقان امام حسين(ع) در اين مراسم در کربلا فراهم شد. با تدابيري که مسئولان جمهوري اسلامي […]

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – حضور در مراسم اربعین حسینی در جوار حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آرزویی است در دل تمامی شیعیان حسینی.

به گزارش خبرآنلاين، پس از سقوط رژيم بعث در عراق و در چند سال گذشته، امکان حضور عاشقان امام حسين(ع) در اين مراسم در کربلا فراهم شد. با تدابيري که مسئولان جمهوري اسلامي ايران انديشيدند، علي رغم فعاليت‌هاي تروريستي داعش در خاک عراق، امنيت اين مراسم تمام و کمال حفظ شده و زمينه حضور مسلمانان از سراسر جهان در اين مراسم بويژه حضور ميليوني ايرانيان، فراهم آمده است.

امسال نيز همچون سال گذشته، تني چند از مسئولان کشوري و لشگري در اين مراسم حضور داشتند. از اسحاق جهانگيري معاون اول دولت گرفته تا عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور. حجت الاسلام علي اکبر محتشمي پور وزير اسبق کشور هم در اين مراسم ديده شد.

محمدباقر قاليباف شهردار تهران نيز با خانواده خود در اين مراسم حضور يافته بود. تني چند از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از جمله کمال الدين پيرموذن و محمد دامادي نمايندگان اردبيل و ساري نيز در ميان راهپيمايي کنندگان اربعين حسيني ديده شده اند.

سعيد جليلي رئيس پيشين تيم مذاکره کننده هسته‌اي هم در اين مراسم حضور داشت. رحيم پور ازغدي و حجت الاسلام زائري نيز به کربلا رفته بودند. از ميان چهره هاي نظامي و انتظامي مي توان به حضور سرداران رادان و آجرلو در اين مراسم اشاره کرد.

اما پرحاشيه‌ترين سفر را سعيد مرتضوي به عراق داشت. چرا که پس از عزيمتش به کربلا شايع شد که او ممنوع الخروج بوده و چگونه با وجود مفتوح بودن پرونده‌اش راهي عراق شده است. تصاوير و حتي فيلمي کوتاه از حضور وي در اين مراسم در فضاي مجازي منتشر شد.
2727

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :پروانه

      به راه تون ادامه بدید

    1. نویسنده :خسته

      بهتر از خیلی از این سایتای زرده

    بدون نظر :