کتاب برنامهریزی برند منتشر شد پایگاه صلح خبر ؛ گروه فرهنگ > ادبیات – به گزارش پایگاه صلح خبر ایران کتاب برنامهریزی برند منتشر شد. کتاب برنامهریزی برند، تألیف کوین لین کلر و ترجمه دکتر امین اسداللهی و با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد. سادهسازي و سادهگويي و عرضهي كتابهايي اينچنين پرمغز و پرمحتوا […]
کتاب برنامهریزی برند منتشر شد
پایگاه صلح خبر ؛ گروه فرهنگ > ادبیات – به گزارش پایگاه صلح خبر ایران کتاب برنامهریزی برند منتشر شد. کتاب برنامهریزی برند، تألیف کوین لین کلر و ترجمه دکتر امین اسداللهی و با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
سادهسازي و سادهگويي و عرضهي كتابهايي اينچنين پرمغز و پرمحتوا در صفحات كم، كاري بسيار دشوار است كه در كتاب برنامهريزي برند صورت گرفته است.
برنامهريزي، گام اول براي رسيدن به هدف در مديريت است كه تحليلگري و روش مداري تصميمگيران را ارتقا ميبخشد.
در اين كتاب، سه مدل سودمند برنامهريزي برند به همراه مفاهيم كليدي آنها، بخشهاي ويژه و مهم مورد تأكيدشان در يك جامعيت كنار هم قرار گرفتهاند؛ به نحوي كه به مترجم توانا و دوست انديشمند خودم دكتر امين اسداللهي پيشنهاد كردم كه اين سه مدل را در قالب يك فلوچارت تنظيم كنند تا پيوستگي مطالب به صورت يكجا به ارتباط مفاهيم و فهم مطلب كمك بيشتري بكند.
اين سه مدل عبارتند از: مدل جايگاهسازي برند، مدل همنوايي برند، مدل زنجيرهي ارزش برند، که هر کدام از آنها در سه فصل و به صورت جداگانه شرح داده شدهاند.
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران تماس بگیرند