امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 48924 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1394 - 11:02 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد > صنعت – کاربران خبرآنلاین در واکنش به قرارداد جدید با پژو اظهار می گویند:پژو باید از ایران برود!  در نظر سجی خبرآنلاین از کاربران پرسیده شده که اگر شما خودروساز بودید،تولید کدام برند خودروسازی را در اولویت قرار می دادید؟به سلیقه مشتری توجه می کردید و خودروی جدید به بازار عرضه می کردید یا اینکه […]

اقتصاد > صنعت – کاربران خبرآنلاین در واکنش به قرارداد جدید با پژو اظهار می گویند:پژو باید از ایران برود!

 در نظر سجی خبرآنلاین از کاربران پرسیده شده که اگر شما خودروساز بودید،تولید کدام برند خودروسازی را در اولویت قرار می دادید؟به سلیقه مشتری توجه می کردید و خودروی جدید به بازار عرضه می کردید یا اینکه تولید قبلی را بهینه می کردید؟

به گزارش خبرآنلاین، عمده نظر ها به دو دسته تقسیم می شوند:گروهی از کاربران خواستار بهبود قطعات پژو شده و از خودروسازان خواسته اند که با قرارداد های جدید مشکل کیفیت خودروهای موجود برطرف شود.در مقابل گروهی  که تعدادشان هم بیشتر است می گویند به هر قیمتی که شده باید پژو باید از ایران برود!

کاربری به نام حبیب ابن گونه اظهار نظر کرد:«با توجه به شرایط بازار ایران وقدرت خرید مردم درحال حاضرتقریبا می توان گفت خودروهای کره ای بهترین کیفیت را در برابر قیمت ارائه می دهند. همچنین درمیان تولید کنندگان ژاپنی مثل تویوتا همچین خودروهایی را می توان یافت پژو وخودروهای فرانسوی خودروهایی درجه دوم هستند وبه همین دلیل تا بحال نتوانسته اند مجوز حضور در بازار امریکا را داشته باشند تویوتا سال هاست که در بازار امریکا حضور دارد.همچنین خودروهای کره ای توانسته اند مجوز حضور در بازار سخت گیر امریکا را به عنوان خودروهای ارزان واقتصادی دریافت کنند.البته به نظر نمی رسد تولیدکنندگان داخلی نگران کیفیت ارایه شده به مردم باشند انچه انها به دنبال ان هستند بیشترین سود با کمترین هزینه وتلاش است.»

فردی «بدون نام» هم اینگونه اظهار نظر کرد:«از یه زاویه دیگه نگاه کنید : خیلی از قطعات پژو همین الانم داره تولید میشه و اتفاقا قرارداد سر محصولاتی بسته شده که شباهت قطعات زیادی با تولیدات فعلی دارن، بعبارت دیگه مسئولان ایران خودرو و سایپا نمیخوان هزینه اضافی بابت تغییر دادن پروسه خط تولیدشون پرداخت کنن و میخوان همون قطعات قدیمی رو تحت عنوان محصول جدید بار ملت بدبخت کنن برای همینه باز رفتن سراغ پژو سیتروئن. وقتی ما سوار خودرو باکیفیت خواهیم شد که در وهله اول مافیای اقتصادی که روی صنعت خودرو چمبره زده رو منحل کنیم .»

کاربر دیگری به نام «محسن» نوشت:«با اینکه پژو در سال های تحریم ماهیت واقعیش رو نشون داد و الان اگر منطقی فکر کنیم باید با شرط و شروط امتیازهای زیادی باز هم باهاش همکاری کنیم اما نکته مهم اینه که همون پژو با همان مدل های سال های پیش و از رده خارجش الان توی کشور ما طرفدار داره. هم به لحاظ قیمت و هم کیفیت سلیقه و ذائقه بسیاری از مردم ما این برند رو می پسنده تا وقتی ذائقه مردم تغییر نکنه این خودروهای بی کیفیت داخل هم فروش میره چه برسه به خودروهای متوسط کشورهای دیگه»

برخی  اظهار نظرهای کاربران خبرآنلاین بدین شرح است:

فرهاد:تجربه نشون داده ماشین های فرانسوی پر خرج و … قطعا خودرو های آلمان از هر نظر برای مصرف کننده جذابیت داره.

نیما آرین: شرکت پژو سال هاست که دیگه از اون برند خوب و با کیفیت فاصله گرفته تقریبا بعد از پژو پانصد و چهار و پژو جی تی از بازار رقابت با شرکت های اروپایی و حتی فرانسوی جا مونده ، بروزترین اتوموبیل های پژو هم در بهترین شرایط در رقابت با شرکت های هم رده دیگه اروپایی مثل رنو یا ولکس واگن یا فیات و سیتروئن حرفی برای گفتن نداره. بهتره به جای این شرکت با شرکتی مثل ولکس واگن و رنو و شرکت های شرق آسیا مثل تویوتا و نیسان قرارداد بست.

وحید:وقتی خود مردم فرانسه سوارش نمیشن چرا ما باید این ماشینای عقب مونده رو سوار شیم؟ مگه ما فرقمون با اونا چیه یا اینکه اونا خونشون سرخ تره که بنجولای 30 سال پیش اونا رو به خرد ما میدین؟ 

محمد:من خیلی طراحی و لوگوی پژو رو دوست دارم مخصوصا اتاق پرشیا. اما حقیقتا بهنرین خودروساز ها برای بازار ایران تویوتا و هیوندای هستند . مردم ما به جای اینکه 405 و پراید سوار شن باید با حداقل درامد و هزینه بتونن خودروهایی مثل ورنا و یاریس رو خریداری کنند.اگه خط تولید این دو تا کارخونه راه بیوفته قیمت این خودرو ها تو ایران به شدت کاهش پیدا میکنه و راحت میشه خرید . در مجموع خودروسازهای ژاپنی به مراتب کار درست ترند.

بی نام:باید همین خودروها را ارتقاء بدهید،و قیمت اصلیش که شش میلیون هست به مردم بفروشید,کافیه.

هادی:پژو برند بدی نیس اما تویوتا و فولکس واگن با شرایطی که کشورمون داره بنظرم بهترین کمپانی هایی هستند که میشه باشون شراکت کرد.

بی نام:

خدا حافظی بااااااااااااهاش از شرش خلاص شیم یه ماشین خوب سوار شیم.

به این خبر مراجعه کنید و نظر خود را مطرح کنید.

22435

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :علی.جوادی

      دوستون دارم

    1. نویسنده :علی.جوادی

      دوستون دارم