امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 528798 |
تاریخ انتشار : 09 آذر 1402 - 23:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کاخ سفید اعلام کرد که به همکاری با قطر، مصر و رژیم صهیونیستی برای تمدید آتش‌بس موقت در غزه ادامه خواهد داد. به گزارش صلح خبر، کاخ سفید روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «اسرائیلی‌ها به ما ابلاغ کرده‌اند که پس از پایان آتش‌بس‌های موقت قصد ازسرگیری حمله به غزه را دارند.» در بیانیه […]

کاخ سفید اعلام کرد که به همکاری با قطر، مصر و رژیم صهیونیستی برای تمدید آتش‌بس موقت در غزه ادامه خواهد داد.

به گزارش صلح خبر، کاخ سفید روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «اسرائیلی‌ها به ما ابلاغ کرده‌اند که پس از پایان آتش‌بس‌های موقت قصد ازسرگیری حمله به غزه را دارند.»

در بیانیه کاخ سفید آمده است که «شش آمریکایی در غزه آزاد شدند و اطلاعاتی از دیگر آمریکایی‌های حاضر در این منطقه نداریم.»

در ادامه بیانیه آمده که واشنگتن از تحرکات و حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غزه مادامی که امنیت غیر نظامیان تضمین نشود، حمایت نخواهد کرد. آمریکا تاکید کرد که حماس باید محل نگهداری اسرا را مشخص کرده و آنها را به صلیب سرخ تحویل دهد.

پایگاه خبری عبری‌زبان والا به نقل از مسئولان صهیونیستی از اختلاف بین مسئولان آمریکایی و اسرائیلی بر سر ادامه جنگ در غزه خبر داد.

والا همچنین به نقل از مسئولان صهیونیستی گزارش داد، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، به اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفته است طولانی‌شدن جنگ در غزه فشارها بر این رژیم و آمریکا را افزایش خواهد داد.

از طرفی برنی ساندرز، سناتور دمکرات آمریکایی، گفت که آمریکا نباید در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی که این حجم از ویرانی را در نوار غزه در پی داشته، شریک باشد و کشته‌شدن نزدیک به ۱۵ هزار غیر نظامی فلسطینی از آغاز این جنگ، غیر قابل قبول است.

همچنین شبکه ان‌بی‌سی به نقل از مسئولان آمریکایی از افزایش مخالفت‌ها و فشارهای داخلی بر جو بایدن به سبب حمایت از حمله نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد. بر اساس این گزارش، میزان اختلافات داخلی در دولت بایدن به سبب جنگ در غزه استثنائی است و در دولت‌های قبلی آمریکا سابقه نداشته است. این شبکه به نقل از مسئولان وزارت خارجه آمریکا افزود: کارکنان وزارت خارجه بر این باورند که کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی باید تحت شروط و قید و بندهایی قرار گیرد.

مسئولان وزارت خارجه آمریکا اظهار داشتند که به محض انتشار تصاویر غزه و افزایش تعداد کشته‌های غیر نظامی متوجه شدند که از چه سلاح‌هایی در این باریکه استفاده شده است!

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید