امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 53444 |
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1392 - 9:48 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی: چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم ؟ از مجله پارسی وی: چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم ؟ نورپردازی خوب نیازهای انسان را برآورده می کند، خاطر او را آسوده می سازد ، احساس آسایش و امنیت ایجاد می کند ، با پس زمینه ی فضا تناسب می یابد ، و به بافت ، رنگ و شکل (فرم) […]

پارسی وی:

چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم ؟ از مجله پارسی وی:

چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم ؟

نورپردازی خوب نیازهای انسان را برآورده می کند، خاطر او را آسوده می سازد ، احساس آسایش و امنیت ایجاد می کند ، با پس زمینه ی فضا تناسب می یابد ، و به بافت ، رنگ و شکل (فرم) اثاثیه جلوه ای زیبا می دهد.

انتخاب لوستر – نورپردازی خوب، در انسان احساس آسایش و امنیت به وجود می آورد و مانع از خستگی مفرط می شود. نوری که برای هر محیط پیش بینی می کنیم ، بر شخصیت و ویژگی فضا تأثیری عمیق دارد ، حتی از نظر روان شناسی و مسائل روحی انسان.

 

به طور مثال، حس و حال انسان در هوای  پاییز و هوای دل انگیز آفتابی در بهار به طور حتم متفاوت است. آب و هوای اقلیم های اروپایی که در بیش تر اوقات سال بارانی و بدون آفتاب است، به قطع و یقین بر خلق و خوی افراد تأثیری دارد سوای آنچه در روحیات مردم ممالک گرم و بیابانی نظیر عربستان و مراکش مشاهده می کنیم.

نورپردازی خوب نیازهای انسان را برآورده می کند، خاطر او را آسوده می سازد ، احساس آسایش و امنیت ایجاد می کند ، با پس زمینه ی فضا تناسب می یابد ، و به بافت ، رنگ و شکل (فرم) اثاثیه جلوه ای زیبا می دهد.

برخلاف این حالت، نورپردازی ناصحیح است، که در فرد حسی آزاردهنده ایجاد می کند. نورپردازی بد می تواند محل را آکنده از جوّی ناراحت کنده یا ساکنان آن محل را عصبی ، نگران و مضطرب سازد؛ فرد مدام این حس را با خود دارد که گویی عاملی در میانه، درست و به قاعده نیست. حتی ممکن است نور کم و حساب نشده باعث سردرد ، خستگی چشم ، اضطراب یا حتی تصادم به دلیل دید کم شود.

این روزها فروشگاه‌های فروش لوستر  مملو از خریدارانی هستند که با ذوق و شوق همراه با اضطراب! به دنبال خرید زیباترین و جدیدترین لوستر های موجود در بازار هستند.
اشتیاق برای داشتن لوستر جدید و زیبا  که مدت‌هاست برای تهیه آنها نقشه کشیده و بالاخره تصمیم‌گیری کرده‌اند و اضطراب بدان جهت که آیا لوستر انتخابی برای محیط خانه مناسب بوده یا خیر؟!

 

لازم به ذکر است برای آنکه از میزان اینگونه اضطراب‌ها در خرید کاسته شده و نتیجه نهایی زودتر حاصل شود، در انتخاب هر وسیله رعایت نکاتی مورد نیاز است. در همین راستا اگر شما نیز قصد دارید لوستری مناسب برای فضای مورد نظرتان در خانه تهیه کنید، میتوانید از

فروشگاه های لوستر پارس نوران شرق

با 10 سال گارانتی

بازدید نمایید ولی  ابتدا پیش از هر کار موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:
پیش از خرید به فضا و متراژ اتاق نشیمن توجه کنید تا بتوانید لوستری متناسب برای این فضا خریداری کنید. برخی افراد ممکن است برای یک فضای کوچک سراغ لوسترهای ۷ شاخه یا بزرگ و چندلایه بروند. این کار موجب می شود تا فضای اتاق نشیمن و خانه تان کوچک به نظر برسد.

به ارتفاع سقف دقت کنید. اگر سقف خانه تان بلند است، می توانید سراغ لوسترهای آویزی بلند یا چند طبقه بروید اما اگر سقف خانه تان کوتاه است باید مراقب باشید که کم ارتفاع ترین لوستر را انتخاب کنید تا با فضایی که در اختیار دارید، متناسب به نظر برسد.
پیش از آن که نوع لوستر را انتخاب کنید به چراغ های دیوارکوب و آباژورهای پایه داری که در فضای اتاق نشیمن از آن ها استفاده کردید توجه کنید. باید میزان نور اتاق تان را با کمک این ۳ وسیله روشنایی روشن کنید.
اگر خانه تان را به سبک سنتی چیده اید از انتخاب کردن لوسترهایی با جنس فلز یا چوب پرهیز کنید. انتخاب لوسترهای مدرن را برای فضایی که به صورت سنتی چیده شده چندان مناسب نیست. لوسترهای بلوری و کریستال به نظر بهترین انتخاب برای یک خانه سنتی هستند.
درصورتی که سقف اتاق نشیمن شما گچ بری و تزئیناتی دارد بهترین گزینه برای انتخاب لوستر، یک لوستر ساده و بدون شلوغی است زیرا انتخاب یک لوستر شلوغ در کنار تزئینات سقف باعث شلوغ به نظر رسیدن سقف اتاق می شود.
بهترین روش برای تنظیم نور اتاق نشیمن با کمک لوستر و آباژور آن است که از لامپ های زرد و آفتابی با توناژ رنگی مختلف اما نامحسوس استفاده کنید تا بتوانید جلوه زیادی به فضای نشیمن داده و به رومانتیک شدن این اتاق کمک کنید.

 

از این رو شرکت  پارس نوران شرق با ویژگی های منحصر به فرد از جمله:

-بزرگترین وارد کنند لوستر در خاورمیانه

-تنوع در انواع لوستر از جمله لوستر سقفی ،لوستر دیواری ، لوستر رومیزی ، آویز

-یک سال گارانتی برای تمام قطعات الکترونیکی و ده سال گارانتی استیل بدنه

-دریافت گواهینامه Iso۹۰۰۱:۲۰۰۸ در مدیریت کنترل کیفیت از شرکت ITCC انگلستان

آماده پذیرایی از شما سروران گرامی می باشد.

برای آشنایی با محصولات بیشتر و تنوع محصولات روی لینک زیر کلیک کنید.

پارس نوران شرق

 66344406 – 021

آدرس نمایندگی ها در سراسر ایران

 

مدل لوستر

لوستر جدید,مدل لوستر,انواع لوستر 

لوستر جدید

لوستر جدید,مدل لوستر,انواع لوستر 

لوستر جدید

 

لوستر,مدل لوستر,انواع لوستر

 

 

مدل لوستر دیواری

لوستر دیواری,مدل لوستر,انواع لوسترمدل لوستر دیواری لوستر دیواری,مدل لوستر,انواع لوسترمدل لوستر دیواری

لوستر دیواری,مدل لوستر,انواع لوستر

 

لوستر رومیزی

لوستر رومیزی,مدل لوستر,انواع لوستر لوستر رومیزی,مدل لوستر,انواع لوستر

 

 مدل لوستر آویز

لوستر آویز,مدل لوستر آویز,انواع لوسترلوستر آویز لوستر آویز,مدل لوستر آویز,انواع لوسترلوستر آویز

لوستر آویز,مدل لوستر آویز,انواع لوستر

پارس نوران شرق

شرکت پارس نوران شرق به عنوان بزرگترین وارد کننده لوستر در خاور میانه، با شعار استراتژیک «به جزییات دقت کنید» از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. از همان ابتدا کیفیت محصول و رضایت مشتری دو هدف بزرگ و ارزشمند برای شرکت پارس نوران شرق بوده است.

 

احداث واحد کنترل کیفیت در کارخانه تولید کننده از جانب شرکت پارس نوران شرق در کشور چین، دریافت گواهینامه Iso۹۰۰۱:۲۰۰۸ در مدیریت کنترل کیفیت از شرکت ITCC انگلستان، راه اندازی واحدهای نصب، گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتباط مداوم با مشتریان همگی قدمهای کوچکی در راستای اهداف بزرگ شرکت پارس نوران شرق بوده است .

به نقل از حسین جنیدی ، مدیر فروش پارس نوران:صنعت لوستر سازی ایران رقیبی جدی برای کشورهای صاحب نام این صنعت در جهان به شمار می رود و در میان تولید کنندگان این محصول جایگاه ویژهای را برای خود به دست آورده است .

 

برخی کشورهای صاحب نام این صنعت از جمله ایتالیا واسپانیا ، پیشینه ابداع این کالای زینتی را به خود نسبت می دهند و با ابزارهای تبلیغاتی توجه مشتریان را از اقصی نقاط جهان به سوی خود معطوف ساخته اند . اما واقعیت این است که حجم قابل توجهی از محصولات این کشورها ( ایتالیا و اسپانیا ) در حقیقت تولیدات کشورهای دیگر ازجمله ایران است که به نام برندهای معروف انها را به کل جهان صادر می شوند .

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید